Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Lipiec 2013

18.10.2013


01.07.2013.- cześć wszystkim :)
No w końcu byłem dzisiaj znowu na spacerku razem z mamusią i tatusiem :)


Ojjj fajnie było, pojechaliśmy powiedzieć "cześć" cioci Agusi i mojej super koleżance Nadusi, one też były na spacerku tyle rzeczy wokół nas było... :)
Nawet nie chce myśleć,co by było gdybym nie miał tego sprzęciku...siedziałbym z mamusią w domku...a tu tyle rzeczy do zobaczenia,do usłyszenia... :)
A teraz przed nami same spacerki, a później może wyjazd gdzieś dalej, jeśli słoneczko dopisze :) musi być ;) 
trzymajcie kciuki i wiecie :*










02.07.2013.- Halo :) ja dziś na chwilkę, bo trochę padnięty jestem z mamusią:) miałem już nic nie pisać, nie pokazywać dzisiejszej fotki, ale musiałem powiedzieć o moim spacerku :)
Dzisiaj słonko już pięknie świeciło, czasami aż za bardzo ... ;)

Zwiedzałem znowu moje... jak to się mówi? osiedle chyba ;) dotarłem do takiego miejsca, gdzie mamusia mogła kupić takie podobne pyszne rzeczy, jak kolorowo było !!!  :) 

Mamusia kupiła takie czerwone z pestkami z zielona skórka, i takie kuleczki z pestkami ja nie jadłem, ale mamusia zmoczyła mi ustka troszeczkę tym czerwonym :) a wiecie ile ja mam tam cioć ?? :)
Jak przyjechaliśmy moim wozem, to ci co stali w kolejkach musieli troszkę poczekać hihihi :)
Potem jeszcze spacerek i do domku ;)
Teraz leże już w łóżeczku, no i co mogę robić ;)
buuuuziaki kochani i wiecie pamiętajcie
:*








03.07.2013.- No halo :))) tak,tak,tak byłem znowu dzisiaj na spacerku no musiałem się pochwalić ;)
Prawie cały dzień byłem w domku, bo trochę za ciepło jeszcze dla mnie, ale po obiadku wyszliśmy ;)
Pojechałem z moimi babciami i dziadziusiem na spacerek później mamusia dotarła do nas... ale fajnie było, mówię Wam :) jechałem moim wozem po moim osiedlu, zwiedzałem sobie, a potem siedzieliśmy pod takimi par
asolkami, a mamusia zabrała mnie na kolanka i tuliła :) :*
zapomniałem Wam powiedzieć ,że był ze mną mój przyjaciel Pan Tygrysek... :) nareszcie ;) jemu też się podobało ;)
Oby słoneczko świeciło jak najdłużej, będę mógł zwiedzać i zwiedzać :) :) :)
buuuuzia kochani i pamiętajcie :*












07.07.2013.- halo wszystkim :) wiem, że miałem przerwę, ale wiecie jak to jest ;) 
U mnie w porządeczku :) właśnie niedawno wróciłem ze spacerku, a wcześniej byłem na obiadku u babci i dziadziusia :)
Jak tak byliśmy na tym spacerku, to dotarliśmy do takiego miejsca z ławeczkami,parasolkami ;)
Najpierw to ja sobie pospałem w moim wozie, a później mamusia wzięła na kolanka...no i to dopiero było super ... :)

Mogłem się porozglądać wokoło... inne dzieci biegały i zjeżdzały z takiej ślizgawki prosto do piasku, chyba to fajne, bo uśmiechały się i cieszyły :)

A jak tak się więcej tuliłem, to znowu zrobiłem sobie drzemkę ;) tak jakoś fajnie się śpi na spacerkach :)))
Potem byliśmy w większym gronie, przyszli ciocie i wujki z małym Radziem i Konradem i całą wycieczką wróciliśmy do domku, bo oni mieszkają niedaleko babci ;)
Jeszcze Wam opowiem jak w piątek byłem z mamusią i ciocią Julią na spacerku... siedzimy sobie pod parasolkami, a tu tatuś nam dzwoni, że idą taaaaakie ciemne chmurki... no to zerwaliśmy się szybciutko co by nas nie zmoczyło ;) i pędzikiem do domku ale na szczęście zdążyliśmy :)

A jak leżałem już w łóżeczku to widziałem jak aniołki robiły sobie dyskotekę w niebie, wyobraźcie sobie, że całą noc!!! kto im na to pozwolił, to ja nie wiem;)
Do tego też trochę hałasowali i lali deszczyk przez chmurki ;)
Ja tam jestem grzeczny, staram się jak mogę, choć mamusia z tatusiem czasami na mnie mówią łobuziak...ale to chyba z miłości, bo mówią mi zawsze tak.... to wszystko z miłości :)))
buuuuuzia dla wszystkich, no i wiecie, pamiętajcie :*








09.07.2013.- hej kochani :* a zgadnijcie co ja dziś robiłem :)
Byłem na spacerku z moimi babciami mamusia z tatusiem jechali do takiego dużego sklepiku kupić dla mnie parę rzeczy,  a ja sobie wędrowałem to tu, to tam moim wozem fajnie było :) bo
babcie pokazywały mi lasek, różne domki, pewnie połowy nie widziałem, bo jak zwykle się zdrzemnąłem ;) 
Dobrze, że słonko nie ucieka za dnia, bo musiałbym siedzieć z mamusią w domku ;)
Achhhh mówie Wam, fajnie jest grzać sobie stópeczki, nawet moje nóżki zmieniły już trochę kolorek podobno od słoneczka ;) :) :)
buuuuuzi i wiecie :*











Hej :) chciałem pokazać co mi posłała ciocia jak to zobaczyłem... mówię ten po lewej to chyba ja, a po prawej to moja mamunia i tatunio  ;)
Mamusia się śmiała, że gdyby miała to narysować, to byłyby same kółeczka i kreseczki... nie wszyscy mają taki talent ;)
dziękujemy :) :*
pamiętajcie :*











13.07.2013.- cześć wszystkim :) 
Przepraszam, że tak długo się nie pojawiałem, ale przez ostatni tydzień mamusia z tatusiem mieli dużo spraw na głowie, nie powiedzieli mi jakich, no wiecie malutki jeszcze jestem ;) no i nie miał mi kto włączyć komputerka ;)
A co u mnie? :)

W sumie to muszę się pochwalić od około tygodnia nie chrumka mi i nie muszę robić inhalacji i odsysania!!! Nawet to podobno dla mnie duży sukces no przecież mówiłem, że wszystko małymi kroczkami :)
Kilka dni temu mamusia przeczytała wiadomość od jednej cioci, która zrobiła mamusi paluszkiem "nonono"... 

Powinienem więcej pisać o tym jak z rehabilitacją, ogólnie moim leczeniem, ile ważę, mierzę, czy gaworzę i wszystko co podobne... Więc troszkę pokrótce Wam napisze :)
Mamusia mówi, że jestem już trochę dużym chłopczykiem, bo mierzę około 70cm, a ważę około 8kg :) Taki klocuszek ze mnie ;) 
Mam rehabilitację, przychodzą wujki do mnie i ćwiczą ze mną :) Nie wiem jakie będą rezultaty, bo jak to wiadomo trzeba czasu, ale ja to cierpliwy jestem ;)

Za kilka dni przyjdzie taka ciocia co będzie ze mną ćwiczyła oczka :)

Tak jak wcześniej pisałem to płakusiać jeszcze nie potrafię, a gaworzyć tym bardziej... ale taki już jestem :)
Z czasem pojedziemy do innych cioć i wujków, co by sprawdzili czy np. serduszko, bioderka są w porządku :)
A dzisiaj to mam taki trochę tatusiowy dzień...jak widać tatuś ma dzisiaj dużo wolnego od pracy i tuli tuli robimy :) :) :)
A mamusia jak to mamusia biegała z "lufą" ;)
No to śle buuuuuziaki :* tęskniłem za Wami no i wiecie :*










14.07.2013.- halo kochani :) to znowu ja :) 
dzisiaj niedziela, więc pojechałem znowu na obiadek do babci i dziadziusia, tam posiedziałem sobie trochę na balkoniku u tatusia na kolankach, a tam tak fajnie kolorowo dużo ślicznych kwiatuszków :)
Potem ...
byłem na spacerku moim wozem wiadomo pozwiedzałem sobie, odwiedziłem w takich grotkach małą i dużą mamusię Bozi, mamusia pomodliła się za mnie, bo ja jeszcze nie potrafię :)
Fajny miałem dzionek :)
Teraz leżę sobie już w łóżeczku ,dobrej nocki,wiecie :*











16.07.2013.- cześć wszystkim :) no słoneczko wyszło, więc i ja na wycieczkę się wybrałem :) znowu pojechałem autkiem, muszę się przyzwyczajać, co by się nie bać jak pojedziemy na wakacje ;)
Dzisiaj też był dla mnie ważny dzień :) Pierwszy raz byłem u
mojego drugiego dziadziusia Edzia, on ma taki domek z kamienia, ale mamusia z tatusiem powiedzieli, że jest wysoooko w niebie, cały czas patrzy i pilnuje mnie :)
jego też kocham mocno,a on pewnie mnie też ,mimo że jest daleko :)
Coś muszę Wam jeszcze powiedzieć, bo dostaliśmy w końcu wyniki z krewki, co jakiś czas temu mi zabrali ;)
Wujek doktor i ciocia Grażynka z hospicjum powiedzieli, że są suppper tak się cieszę, tzn. cieszymy się :) :) :)
To dobrej nocki życzę i buuuziaki posyłam no i wiecie :*









17.07.2013.- halo:) ja na chwilkę, zdać szybciutko relacje co dzisiaj i takie tam;)
Rano był u mnie wujek Mariusz co mnie rehabilituje... fajny on jest :)
Później przyszła pierwszy raz taka ciocia, która będzie pomagała mi ćwiczyć moje oczka...... wiecie co dzisiaj robiliśmy?? Weszliśmy w trójkę do ciemnej łazienki... nie bałem się, bo mamusia była, a ciocia stała z lampką, świeciła nią i pokazywała mi różne "bajki", takie plansze z różnymi kolorami,świecącymi naklejkami...dotykałem różnych rzeczy koralików kolorowych, srebrzystych nici, co na choinkach wiszą ;) ciocia nawet mnie pochwaliła, bo jak na pierwszy raz to nieźle mi szło, a teraz mamusia z tatusiem muszą porobić podobne plansze, przygotować rzeczy, które pomogą mi w tych ćwiczeniach :)
Potem pojechałem moim wozem na spacerek spotkałem nawet jedną z moich cioć, ciocie Beatkę z mojego szpitalka ;)
Jutro pewnie też wyruszę na spacerek :)
Buziaki kochani i pamiętajcie :*







18.07.2013.- cześć a ja znowu byłem na spacerkuuuu !!! :))
dołączyli do nas dzisiaj babcia i moja ciocia Sabinka z Agatką :) jechałem moim wozem, aż dotarliśmy pod parasolki, a tam był taki plac zabaw, gdzie Agatka szalała ;) a ja... u mamusi na rączkach też fajnie ;)
Buziaki dla wszystkich,no i wiecie :*









19.07.2013.- cześć wszystkim :) no musiałem dzisiaj napisać.... :)
widzicie, widzicie??? uczę się oddychać bez rureczki !!! :) :) :)
Byłem na spacerku i mamusia z tatusiem mi ją wyciągnęli :)
Ale na dole w koszyczku, czekał na mnie jakby co mój sprzęcik....j
akby co ;)
Nawet sobie radziłem, ale na noc dostanę ją z powrotem ;) ale przecież jakiegoś tam miasta od razu nie zbudowali ;) pomalutku będę się uczył :) 
Jak nie mam tej rureczki i plasterka na buzi... jaka ulga :) ale jak trzeba to trzeba ;) my tam jesteśmy cierpliwi i dziennie będę trochę próbował :)
dziękuje, że pamiętacie :*







20.07.2013.- halo,halo muszę zdać relacje :)
Dzisiaj rano sobie ćwiczyłem z wujkiem rehabilitantem, a potem po obiadku....spacerek :)))
Mało tego!!! :) W trójeczkę, ja ,mamusia i tatuś :) No i dobrze widzicie na spacerku znowu ćwiczyłem oddech ;) :) :)
I zrobiliśmy sobie trochę śmieszną sesję ;) no bo sami robiliśmy sobie zdjęcia achhh fajnie było,wiecie? ;) 
Buuuziaki dla wszystkich i wiecie :*







21.07.2013.- halo,halo  :) zgadnijcie co ja dzisiaj robiłem :)
Byłem na obiadku u dziadków, a potem.... na spacerku a na spacerku znowu bez rureczki!!! :) :) :)
Zwiedzaliśmy, chodziliśmy, a potem przystanek pod parasolkami :)
jak ja lubię te spacerki lalalalala... :) :) :)
Buziaki i wiecie :*








23.07.2013.- cześć wszystkim :) już dawno nie pokazywałem fotek z mojej sesji mam ich jeszcze kilka ;) Tutaj z Panem Misiem :)

Dziękuje cioci i wujkowi za sesje :* Fotki Skiba







23.07.2013.- to znowu ja... :) miałem już dzisiaj nie pisać, ale tyle się działo, że muszę się podzielić z Wami ;)
Do obiadku przy takim słonku to siedziałem z mamusią w domku, ale po obiadku poszedłem z mamusią na spacerek, a właściwie na spotkan
ie z moją nową ciocią Klaudią :) pojechałem swoim wozem prosto "pod parasolki", a tam usiadłem mamusi na kolankach i słyszałem jak ciocia z mamusią opowiadały, śmiały się...fajnie było :) Potem poszliśmy odprowadzić ciocie do takiego dużego wozu, po drodze spotkałem moją ciocię Karolinę, potem dziadków...mówię Wam, tak jakby mnie śledzili ;) żartuję ;)
No a później pojechałem tam gdzie byli moi dziadkowie... a po drodze spotkałem ciocie mamusi, no moją też i ciocię Kasię z wujkiem Jarkiem, no i mojego kuzynka Igorka :)) Mówię Wam tyle osób dzisiaj spotkałem, że musiałbym sobie załatwić jakiś notesik, kajecik ;) ale fajnie było... :) aaaa i co najważniejsze na spacerku byłem bez rureczki ;)
No to chyba tyle na dzisiaj buuuuziaki dla Was i pamiętajcie :*










25.07.2013.- cześć :) dzisiaj nie byliśmy na spacerku, ale poćwiczyłem sobie dzisiaj i tuliłem się z mamusią i tatusiem ;)
Jakaś taka pogoda niepewna, słonko schowało się nie wiadomo gdzie... ;) a ja taki senny, chyba jak każdy ;)
Pokażę Wam za to fotki z sesji :)

Tutaj jestem z mamusią i tatusiem...ale to pewnie wiecie ;)
Jutro pewnie już wybiorę się na przejażdżkę i opowiem Wam o tym :)
buuuuzia dla Was i pamiętajcie proszę :*









26.07.2013.-hej wszystkim  :) dzisiaj byłem na krótkim spacerku z mamusią i tatusiem, a potem siedziałem pod parasolkami z ciocią Agusią, wujem Krzysiem i z Nadusią dostałem kwiatuszka od niej ;) a że trzymać jeszcze nie potrafię, to mamusia włożyła mi go za uszko ;) 
Średnio męskie, ale co zrobić ;) 
Ja na kolankach u tatusia, Nadusia u swojego tatusia... :) a mamusie wiadomo fotki nam robiły :) te kobiety... ale kocham je mocno, szczególnie moją mamusię ;) :* 
Krótko było, ale fajnie, musimy to powtórzyć :) buuuzia dla Was i wiecie :*











28.07.2013.- cześć wszystkim :) ale ciepło... upalnie, czuje to bardzo bardzo... Wczoraj byłem na spacerku, na spotkaniu z ciocią Iwonką, wujkiem Leszkiem i z moim kumplem Kubusiem  ;) byłem średnio towarzyski, bo trochę osłabiony i śpiący byłem...
Dzisi
aj pojechałem do babci na obiadek, autkiem jechałem i to była moja atrakcja dnia :) Tatuś na szczęście przed moim wejściem do autka , włączył takie zimniejsze powietrze co by mi za ciepło nie było ;) jak jechałem to słoneczko mi świeciło, a te zakręty... ;)

Ale powiem Wam nawet podobało mi się :) 
Później po obiadku mieliśmy pójść na spacerek, ale dzisiaj jest za ciepło dla mnie... więc wróciliśmy do domku :) 
Ale najważniejsze, że razem... w trójeczkę :)
Buuuuzia dla Was i wiecie, pamiętajcie :*









30.07.2013.- halo :) ja na chwilkę ,przywitać się chciałem :) u mnie wszystko w porządeczku :)
Wczoraj było strasznie ciepło, a dzisiaj to jakoś sennie za oknem... i pospałem sobie trochę ;)
Nie byliśmy dzisiaj z mamusią na spacerku, tak sobie leżeli
śmy, leniuchowaliśmy... czasami też tak trzeba ;)
Na zdjęciu mam rureczkę, ale wiecie, ja to muszę w ciągu dnia trochę sobie pomóc, ale zazwyczaj jak śpię, bo jak nie śpię, to moja rureczka jest w nosku średnio 2 sekundy tak się rozglądam, wiercę ;)  ale mamusia z tatusiem nie narzekają :)
Buuuuzia dla Was i pamiętajcie :*











0 komentarze:

Prześlij komentarz