Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Ćwiczonka z ciocią Adą ;)

25.06.2014


25.06.2014. cześć wszystkim :*
Już opowiadam co tam u mnie ;) 
Ale najpierw chciałem podziękować tym, którzy pomogli wczoraj  małemu Antosiowi, który potrzebował pomocy na JUŻ :/
Wiem, wiem, że wiele, wiele dzieci też potrzebuje pomocy... wiem,bo piszecie do nas liściki i prosicie o pomoc :* Jak tylko będę mógł to pomogę, ale już kiedyś tłumaczyłem dlaczego nie chcemy udostępniać apeli i próśb od wszystkich... 
Mam nadzieję, że pamiętacie o moim Wydarzeniu - W NASZYCH SERDUSZKACH JEST MOC :) tam można samemu wklejać i nie pytać nas o pozwolenie ;) Choć tak możemy pomóc :* :* :*






A wracając do dzisiejszego mojego dzionka ;) to słonka nie było, deszczyk padał, więc zostało nam posiedzieć w domku ;)
Przyjechała do mnie ciocia Ada i pokazywała mi bajeczki,książeczki z owocową bajeczką ;) No i bawiła się ze mną takimi bialusimi kamykami... ale to było przeżycie , mówię Wam :D One takie śliskie i trochę zimne, ale z czasem było coraz lepiej ;) Nawet na koniec wrzucałem z ciocią kamyczki z powrotem do słoiczka ;) No trzeba po sobie posprzątać :D ;)




















A później tuli tuli tuli z mamusią... ;) :*
Ściskam Was duuużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*



2 komentarze:

  1. WITAM CIE MOJE KOCHANIE -ALE SLICZNIE WYGLADASZ-MAM PYTANIE CZY DAWIDEK CHCE I POTRAFI TAKIE KAMYKI SAM WZIASC DO RACZKI,-CZY ON JEST NIMI ZAINTERESOWANY? MOZE MI MAMUSIA W TWOIM IMIENIU NAPISZE-MASZ TAK MADRE OCZKA I ODNOSZE WRAZENIE ZE CIE WSZYSTKO INTERESUJE-BARDZO SIE Z TEGO CIESZE .BO WIESZ DAWIDKU ZE CODZIENNIE KILKA RAZY O TOBIE ROZMAWIAM .......... I WIEM ZE BEDZIE CO RAZ LEPIEJ CAŁUJE CIE MOCNO I ZYCZE DOBREJ NOCKI CAŁEJ RODZINCE PA PA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten Twój blog z Twoimi zdjęciami Całuski
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń