Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Dzień Dziecka w ZOO :) :) :)

6.06.2014


06.06.2014. cześć kochani :*
Ale dzisiaj miałem fajny dzionek :D
Byłem w ZOO :D Mój pierwszy raz :D 
Byłem na festynie gdzie spotkali się dzieci z różnych hospicjum :)
Tyyyle nas było,że mówię Wam ;) 







Ale najpierw przed wyjazdem miałem obowiązki ;) Przyjechała do mnie ciocia Gosia, logopedka i pomagała mi w nauce jedzenia chlebka i picia soczku ;)
I co wiecie odkryliśmy... że moje ząbki tak szaleją, że wychodzi kolejny i kolejny ząbek :D Może dlatego jestem taki trochę czasami nie w sosie ;)











No a potem po obiadku pojechaliśmy do ZOO :D
Fajnie bo w jednym miejscu spotkało się tyle dzieci i ich rodzin w jednym miejscu, a co najfajniejsze tyle osób chciało pomóc i "pokolorować" ten dzień,żeby wszyscy bawili się superaśnie, żeby uśmiechali się.... :* :* :*
Były taaakie ogromne wozy strażackie :D Baloniki, motorki, zabawy dla dzieci, dużo by opisywać ;) Były też takie autka podobne do takich zabawek,ale one podobno też jeżdżą tak jak nasze autko, mówię Wam serio,serio ;)
Mam zdjęcie przy nich razem z tatusiem ;) 
Próbowałem też pierwszy raz takiej waty... ale to było słodkie i takie troszkę dziwne ;) ale mamusia resztę zjadła :D
















No i poszliśmy na spacerek... :D :D :D
Byłem ciekawy jak to jest ... w jednym miejscu tyle zwierzątek :D
Mamusia z tatusiem chodzili ze mną i pokazywali słonika,żyrafki... żyrafki były super :D Były ptaszki,małpki,koniki,kózki...ach paluszków by mi nie starczyło ;)
Były też takie lewki... ale one się tuliły ze sobą mówię Wam :D a ja myślałem, że tylko mamusia z tatusiem mnie tulą... ale to dobrze, niech lewki i inni też mają fajnie ;)






















Fajnie dzisiaj było :) ściskam wszystkich :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :*
No i wiecie :*




3 komentarze:

  1. Ale fajny dzionek miałeś, tyle nowości i tyle radości... chyba Ci troszke zazdroszczę, ale tylko troszkę, troszeczkę, bo kazdy musi mieć kiedyś taki fajny i atrakcyjny dzionek
    Całuję Cię Maluszku mocno i do jutra. Aha i powiedz Mamusi, że fantastyczne zdjęcia robi, pewnie Jej i Tatuś troszkę pomagał, prawda?
    Twoja Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kawaler z Ciebie :* sama bym Cię wyściskała a nie tylko rodzice :P pozdrawiam Was :*

    OdpowiedzUsuń