Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Spacerek i na urodzinkach u Monisi ;)

7.06.2014


07.06.2014. cześć kochani :*
Słonko dzisiaj świeciło :D a u was?? :D 
Byłem z rana na spacerku z mamusią ;) 
Robiliśmy takie różne zakupy, wiecie? ;) ;) ;) Ja to przy okazji wygrzewałem się na słoneczku, szczególnie moje stópeczki :D ;)









Jak już się naspacerowaliśmy ;) to pojechałem z tatusiem na rehabilitacje do wuja... no obowiązki też były ;)








A później pojechaliśmy do mojej kuzyneczki Monisi :* Bo chociaż, że ma jutro urodzinki to dzisiaj byliśmy u niej na torciku ;)
Kocham ją mocno, tak samo jak ona mnie ;) :*
















No jutro pewnie też będzie słoneczko, więc będzie piękny dzionek :D
Ściskam wszystkich słonecznie :* buuuuzia :* Tuli licko w licko :*
no i wiecie :*




1 komentarz:

  1. Widać, że słoneczko Cię bardzo lubi, bo Twoje policzki sa takie podobne do brzoskwinki. Miłej niedzieli Dawidku
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń