Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje ćwiczonka oczkowe ;)

24.06.2014


24.06.2014. cześć wszystkim :*
Ale dzisiaj znowu fajnie było :) ;)
Przyjechała do mnie moja ciocia Agata ;)
 Znowu pokazywała mi różne fajne bajeczki i święcące różne fajne rzeczy ;)
Podobno byłem trochę wiercipiętek ;) trochę za dużo się rozglądałem :D ,ale później już było lepiej i byłem bardziej skupiony ;)
Była też bajeczka o pszczółce i sówkach... no mówię Wam ;)
















W nagrodę poszliśmy później na spacerek ;) a potem do babci i dziadka na.... meczyk :D No co lubimy meczyki ;)
Średnio się działo, więc postanowiłem się zdrzemnąć :D ale potem już wszystko ogarniałem na kolankach tatusia i mamusi ;)











No a potem.... widziałem pierwszy raz taaaaaaaaaaką piękną teczę !!!!
Staliśmy na balkoniku i podziwialiśmy ;) Taka piękna kolorowa była... :D





No to ja tak Was teraz kolorowo ściskam i buziakuję :*
Tuli licko w licko :* No i wiecie :*

1 komentarz:

  1. Kibicem sportowym to raczej nie jesteś, ale masz rację, to nudne, gdy 24 panów w krótkich majteczkach za jedną piłką lataj, też wolałabym się podobnie jak Ty zdrzemnąć. Ale i tak miałeś dzisiaj kolorowo urozmaicony dzionek, szkoda, że trochę był chłodny Ale tą tęczę to piękną wypatrzyłeś Dawidku.
    Miłej nocy i też kolorowych snów
    Twoja Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń