Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Niedzielkowa przygoda ;)

15.06.2014


15.06.2014. cześć wszystkim :*
Dzisiaj niedziela, wiecie? ;) a to oznacza,że bez obowiązków ;)
Same tulaski i przyjemnostki :D
Jak to w niedziele na obiadek do dziadków ;) 















Ale przed tym pojechaliśmy razem pierwszy raz do taaaaaakiego dużego sklepu w naszym mieście, gdzie było tyle sklepików, że nawet sobie nie wyobrażacie ;) 
Weszliśmy tylko do kilku, bo wiecie babcia z rosołkiem czekała :D
Ale przygoda była :D jechałem nawet windą do góry i na dół... :D
Tyle tam rzeczy wokoło, może kiedyś na spokojnie jeszcze raz sobie to ogarnę ;) ;) ;)
Potem to obiadek i tulaski :D
Byłem na balkoniku, gdzie babcia ma tyle kolorowych kwiatuszków ;)
Wszystko wokoło takie kolorowe i piękne :) ale wy to wiecie, prawda? ;)
Ja to sobie wszystko muszę poukładać w główce, bo u mnie jak wiecie to niewiadoma, co ta moja główka kojarzy i koduje ;) 










Aaaaa i jeszcze miałbym prośbę :) :* szczególnie dla cioć i wujków,którzy też mają chore dzieciaczki :) :* 
Czy macie lub wiecie jakie są fajne, ładne, superaśne i niezbyt ciężkie wózki spacerowe rehabilitacyjne, bo ja to miałem dwie przymiarki, ale jakoś mamusia z tatusiem nie są do końca przekonani do nich, no i szukają "dobrych rad" :* Bo wiecie ten wózeczek to takie moje autko,nóżki i co tam jeszcze ;)
Ściskam wszystkich mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*




1 komentarz:

  1. witaj przystojniaczku, ale Ty masz dużo tych ślicznych kolorowych bluzeczek i pięknie Ci w nich do twarzy Dobrze, że mamusia umie dla Ciebie takie piękne bluzeczki gdzieś wynależć Fajnie, że miałeś znów taki ciekawy dzionek, jutro znów praca Cię czeka.... tak bywa
    Miłej nocy
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń