Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Czeresieńki,obowiązki i tulaski ;)

27.06.2014


27.06.2014. cześć kochani :*
Ale dzisiaj fajny dzionek ;)
Mierzyłem sobie czeresieńkę na uszku :D ta moja mamusia to ma pomysły :D
Ale była zabawa ;)






Przyjechał do mnie też wujek Mariusz ;)
Powyginałem się trochę, więc obowiązki też były ;)









Później w nagrodę to poszliśmy na spacerek :D :D :D
A na spacerku to pozwiedzałem sobie, a potem to co lubię najbardziej :D
Przytulaski z mamusią i tatusiem :D :D :D :*















A jutro jak będzie słonko to może pójdę na działeczkę :D lalalala :D
Jutro Wam opowiem i pokażę :D ;)
Ściskam Was dużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*



4 komentarze:

  1. Kochany szkrab! Cały czas przesyłam Ci Dawidku ciepłe myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany Dawidku...życzę Ci słodkich snów :-) Trzymaj się słoneczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro będzie piękne słonko, specjalnie dla Ciebie go zamówiłam, tak więc na pewno na działeczce miły dzionek spędzisz, oczekuje nowych zdjęć
    Twoja Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mój o oczkach najpiękniejszych na świecie słonko na pewno będzie Tobie nigdy nie odmówi..
    Pamiętaj ze my zawsze ja mąż i 2 naszych dzieci ( 6 lat , 10 miesięcy) zawsze z Bozia o Tobie rozmawiamy i chcemy dla ciebie jak najlepiej trzymamy kciuki i zawsze pamiętamy :-* a powiedz mi kochanie czy Ty ta rehabilitacja jesteś zainteresowany? Czy wykazujesz swoje chęci? Ze zdjęć i twoich zamyślonych minek myślę ze tak.mimo to ze urodziłeś się tak wcześnie jesteś bystrym chłopcem i jeszcze wiele możliwości przed Tobą. Kochanie trzymamy kciuki za to żeby Twoje i Twoich rodziców najważniejsze życzenia się spełniły!!! Kochamy Cie

    OdpowiedzUsuń