Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Poniedziałkowe wygibaski ;)

2.06.2014


02.06.2014. cześć kochani :*
Wczoraj to opowiadałem dużo, więc dzisiaj postaram się krócej ;) :*
Dzisiaj to już były ćwiczonka ;) 
Z rana z ciocią Gosią, a po obiadku z ciocią Kamilą ;)
U cioci Gosi to siedziałem na kolankach,"bujałem się" ,ale nawet to nie takie proste ;) Były też ćwiczonka na macie, a to nad tym to muszę też bardziej popracować ;) Jak byłem na wałeczku to ciocia zdjęła mi nawet koszulkę, co by widzieć dokładniej jak ćwiczę ;) ;)














A z ciocią Kamilą to jak zwykle na kocyku w szorcikach ;)
Tu już zostały uruchomione wszystkie siły i mięśnie ;)
Potem to przytuliłem się do podusi i zaliczyłem zasłużoną drzemkę ;)















Nooo tyle na dzisiaj :D ściskam wszystkich :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :*
No i wiecie :*

1 komentarz:

  1. Bardzo pracowity i dzielny jesteś Dawidku, tyle ćwiczeń na jedno małe ciałko....ale trzymaj się, bo już widac efekty Twoch wysiłków
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń