Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

No i znowu... Dzień Dziecka ;) :) :)

09.06.2014


09.06.2014. cześć wszystkim :*
No nie uwierzycie ;) :D
Dzisiaj byłem na kolejnym festynie z okazji Dnia Dziecka :D
Tym razem byłem w mojej fundacji, gdzie mam mnóstwo cioć i wujków ;)
Dwie ciocie Gosie, ciocia Ada, ciocia Agata, no i wujek Mariusz ;) 
Ale wyobraźcie sobie,że ich tam jest więcej ;)
A ile dzieci było starszych, młodszych też w większości na wózeczkach... ;)
Fajnie było się spotkać :D 
Wokoło było wesoło, grała muzyczka, a ciocie i wujkowie robili wszystko, żeby wszystkie dzieci z rodzicami się suuuuuper bawili :D 
Ciocia Gosia mnie "porwała" i miałem taką przygodę, że mówię Wam ;)
Siedziałem u cioci na kolankach,a inni ruszali taaaakim wielkim kolorowym namiotem ;) ja go chyba pamiętam, kiedyś był u mnie w domku ;)
Słonko mocno świeciło,a ten wiaterek był super :D












Później dla ochłody mamusia z tatusiem poszli mi pokazać fontannę :)
Dzieci pluskały się w niej, ale ja to jak na razie skosztowałem kropelek, które mamusi mi zafundowała na nóżki ;) Ale to też fajne było :)
Potem już tulaskowaliśmy się, siedzieliśmy z wszystkimi wśród ciasteczek i innych smakołyków :)
Mówiłem, że fajnie było??? ;) :D
Dostaliśmy upominek, po wiatraczku,no i po piesku z balonika :D :D :D
Jak jechaliśmy do domku zasnąłem w autku jak dziecko... ;)
















Później obowiązki, ciocia Kamila przyjechała ;)
Więc szorciki sportowe poszły w ruch ;)












A potem to już odpoczynek i relaksik :D Kto by to za bardzo szalał w takie ciepełko ;) :D









Ściskam wszystkich, buuuuzia :* Tuli licko w licko :* no i wiecie :*




1 komentarz:

  1. WITAM WAS SERDECZNIE-DAWIDKU TO SPEDZIŁES PIEKNIE DZISIEJSZY DZIONEK -ALE TY JESTES DZIELNY,A JAK CIE WSZYSCY KOCHAJA ,ILE TULASKÓW OD WSZYSTKICH DOSTAJESZ ,CIESZE SIE ,WIESZ ZE CIE MOCNIUTKO KOCHAM ,ZYCZE WAM DOBREJ NOCKI PA PA

    OdpowiedzUsuń