Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Coś dla oczek i dla ciałka...no i chyba bez katarku i kaszelku ;)

7.08.2014


07.08.2014. cześć kochani :*
Mam dobre wieści...mam nadzieje :D Zdaję się,że katarek z kaszelkiem poszli sobie heeen,heeeen :D :D :D Superaśnie,co? :D
W nocy to już średnio miałem kaszelek,tylko bączka w nosie ;)
Ale za dnia to już chyba odleciał, a razem z nim kaszelek :)
Po mojej śniadankowej drzemce przyjechała moja ciocia Agatka ;)
Trochę się nie widzieliśmy,bo przecież ciocia też musi czasami odpocząć ;)
Trochę chyba byłem rozespany, gdzieś w chmurach bujałem, bo nie współpracowałem tak jak powinienem ;) ale ciocia czasami chwaliła, więc następnym razem będzie lepiej :)







Przyniosła ze sobą taką śmieszną kurkę i robaczka :D
Nawet je dotykałem,nie bałem się :D ;)









Potem przyjechał wujo Mariusz no i zaczęły się wygibaski ;)












Kiedyś pisałem Wam o Rfundacji,która miała wystawić puszeczkę dla mnie :)
Każdy kto chciałby mi pomóc,może podejść i wrzucić pieniążek :)
Jest też specjalna licytacja wuja,który obcina włoski ;)
Szczegóły w linkusiu :) :*



Ściskam wszystkich mocno :* buuuzia :* tuli licko w licko :*
No i wiecie :* 



0 komentarze:

Prześlij komentarz