Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Wygibaski i bajeczki ;)

26.08.2014


26.08.2014. cześć wszystkim :*
Postaram się dzisiaj krótko i na temat ;) :D
Z samego rana przyjechał mój fajny wujo Mariusz :)
On to mnie chyba trochę lubi, ale ja jego też, wiecie? ;)
Robiłem wygibaski, a za oknem słonko chyba obraziło się... 
no schowało, serio ;)












Później to już relaks, odpoczywanie, co by być gotowym do ćwiczonek z ciocią Agatką ;) 
Ciocia Agatka przyjechała, więc gotowy do boju usiadłem w moim foteliku :)
Moje okularki za mną nie nadążały  :D
Ale potem to nawet ciocia chwaliła ;)














Jak już skończyłem to zasłużona sjesta... z tatusiem :D wrócił z pracy :D
Ściskam was wszystkich dużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :*
No i wiecie :* 



4 komentarze:

  1. MÓJ SLICZNY KOCHANY DAWIDEK -JAKI DZIELNY I PRACOWITY -CWICZ MOJE SŁONECZKO ZEBYS JAK NAJSZYBCIEJ SIE MÓGŁ BAWIC Z DZIECMI,I BYŁ ZDROWIUTKI -DOBREJ NOCKI WAM ZYCZE PA PA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje...spokojnej nocki...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Dawidku, dzisiaj byłeą bardzo dzielny
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń