Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Niedzielny obiadek u dziadków ;)

17.08.2014


17.08.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj niedziela, wiecie? ;) 
A w niedziele chodzi się na obiadek do dziadków :D
No to ja dzisiaj też byłem ;)
Jeszcze przed musiałem, no musiałem się wytulaskować z tatusiem, bo on musiał później do pracy :/ 












Więc pozostały mi po obiadku tulaski z mamusią, wujem, no i dziadkami ;)
Jutro z tatusiem nadrobimy :D












Zjadłem ładnie obiadek, potem kiwi , a w międzyczasie znowu kibicowałem ;)
A co, wszystkiego trzeba się nauczyć ;) :D
Ściskam Was mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* no i wiecie :*




1 komentarz:

  1. DAWIDKU ALE JESTES ELEGANCIK -MASZ TAKA SLICZNA BLUZE SUPER MYSZKA MIKI,A POWIEM CI ZE PIEKNIE TRZYMASZ GŁÓWKE SPOGLADAJAC NA TATUSIA-SUPER CAŁUJE CIE MOCNO ,N CODZIENNIE O TOBIE ROZMAWIAM PA KOCHANIE SPIJ SPOKOJNIE.

    OdpowiedzUsuń