Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Fajnisty niedzielkowy spacerek i tulaski ;)

10.08.2014


10.08.2014. halo halo kochani :*
Co Wam powiem to Wam powiem, ale mnie to chyba dalej ząbki szaleją ;)
Bez katarku, ale coś tam przy buzi mnie denerwuje, więc chyba ząbki... ;)
Ja to nie potrafię tak pokazać, o mówieniu nie wspomnę ;)
Więc mamusia z tatusiem muszą trochę domyślać się "o co mi chodzi" :D
Moje "Szerloki " :D :*
No ale jak na razie nieźle im to wychodzi ;)
Byliśmy dzisiaj z babcią na obiadku, potem na fajnym spacerku ;)












Byłem znowu u mamy Bozi w takiej grocie... no i nie uwierzycie :D
Ktoś przyniósł tam taki sam bukiecik, jaki ja wczoraj kupiłem mamusi na urodzinki :D ale fajnie,co? ;)
Po fajnistym spacerku z mamusią i babciami poszliśmy na "kawkę" i małe co nieco do dziadków ;)
Tam to wylegiwałem się u mamuni,smakowałem jabłuszka,ananaska, co fajnie pomiziało moje ząbki...z tego wszystkiego zasnąłem na podusi mamusi ;)
No a później tulaski u babci i dziadziusia na balkoniku :)
Fajnie było :)











Jutro kolejny tydzień, no i obowiązki ;)
Ściskam Was mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*
Ps. Mamusia dziękuje wszystkim za życzenia urodzinkowe ;) :* 




1 komentarz:

  1. SUPER DAWIDKU WYGLADASZ -JESTES SLICZNIUTKI -ZYCZE DUZO ZDRÓWKA .PA PA

    OdpowiedzUsuń