Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Mój nowy przyjaciel Kangurek ;) :* :* :*

23.08.2014


23.08.2014. cześć kochani :*
Jacieeee ale miałem dzisiaj kangurkowy dzień i to wcale nie chodzi o tulaski ;)






Ale po kolei ;) Jak to zazwyczaj w sobotę byłem u wuja na wygibaskach ;) Turlałem się na macie i na wałeczku... ;)










Potem poszliśmy z mamusią i tatusiem do dziadków, gdzie czekali wyjątkowi goście :) 
Przyjechały ciocie z wujkiem z baaaardzo daleka ;) 
No i zobaczcie co mi przywieźli :D ekstraśnego kangurka :D
Skąd wiedzieli,że ja lubię tulaski na kangurka, no skąd? :D
Znowu mam kolejnego superaśnego przyjaciela :) 



















Potem poszliśmy na obiadek wszyscy razem ;) szkoda, że przyjechali na tak krótko, bo nie mogli zobaczyć jaki jestem ;) 
Bo tak w krótkim czasie nie zawsze można mnie poznać ;) :D
Ze mną to trzeba spędzić więcej czasu, nie jestem taki łatwy w poznawaniu ;)
Ale i tak było fajnie ;) :D
Potem zrobiliśmy "papa" ciociom i wujkowi i poszliśmy na spacerek ;)
Złapałem trochę słoneczka, wiecie? ;)
No to chyba tyle na dzisiaj ;) Było superaśnie kangurkowo :D
Buuuzia dla wszystkich :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*



2 komentarze:

  1. WITAM CIE DAWIDKU ALE DOSTAŁES SLICZNEGO KANGURKA -WIDZISZ JAK CIE WSZYSCY KOCHAJA, ALE MUSZE TEZ CIE POCHWALIC BO JESTES DZIELNY TAK PIEKNIE CWICZYSZ-ALE TO WSZYSTKO DLA TWOJEGO ZDRÓWKA CAŁUJE CIE MOCNO PA PA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpij smacznie mój Kangurku
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń