Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Wsparcie dla Olka ;) #OlekSpadło #WspieramOlka #OlusiowyZawrótGłowy

30.08.2014


30.08.2014. cześć kochani :*
Jak Wam minął dzionek? Mnie nawet fajnie ;)
Dzisiaj jest też wyjątkowy dzień wsparcia dla mojego kolegi Olka, ale o tym to później opowiem ;) :* 






Jak to zazwyczaj w soboty jeżdżę sobie z tatusiem na ćwiczonka do wuja Grzegorza ;)  Dzisiaj to nawet tatuś cyknął wuja lufą ;)
Miałem też przymiarkę do takich specjalnych rękawiczek, które chyba będę musiał trochę ponosić, bo pierwszy i drugi paluszek czasami ustawiam nie tak jak trzeba, a jak mi pomóc to czemu nie ;)













Po ćwiczonkach pojechałem z tatusiem na RODOS ;) Tatuś ogarniał trochę to i tamto a ja odpoczywałem po ćwiczonkach ;)
Później po obiadku w domku obowiązkowa drzemeczka, a po niej spacerek z mamusią ;) 
Spotkałem moją ciocie i wujka z moją koleżanką Majeczką ;) Ale ja ich długo nie widziałem ;) :*
No i na tym spacerku postanowiłem z mamusią cyknąć specjalną fotkę ;)
Fotkę dla mojego kolegi Olka Spadło :)
Dzisiaj jest wyjątkowy dzień, dzień wsparcia dla niego :)
No więc jak mogłem nie przyłączyć się ;)
Wierzymy, że uda mu się uzbierać potrzebne pieniążki, żeby miał już spokój z tymi przygodami szpitalnymi ;) bo to nic fajnego :)
Zdrówka Olku :) :* Żółwik ode mnie ;) i uściski :* Mamusia i tatuś też dołączają się ;) :* :* :*
















Ściskam Was wszystkich :* buuuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*


0 komentarze:

Prześlij komentarz