Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

"Grzeczne" wygibaski z wujem ;)

21.08.2014


21.08.2014. cześć wszystkim :*
Co muszę dzisiaj wszystkim powiedzieć... byłem grzeczny :D
Miałem zaplanowane wygibaski z wujem, więc "przed" mamusia nakarmiła mnie szpinaczkiem i przytuliłem się do Elmo :D







Jak wujek przyszedł byłem zwarty i gotowy na ćwiczonka :D ;)
Może jeden raz zaziewałem ;) więc o chrapaniu nawet nie było mowy :D















Potem to już w nagrodę tulaski z mamusią i pyszne kiwi na deserek ;)
Ściskam wszystkich mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko, no i wiecie :*



1 komentarz:

  1. WITAM CIE DAWIDKU,JAK TY SLICZNIE CWICZYSZ Z TYM WUJKIEM,A JAK SPOGLADASZ NA NIEGO -CHYBA CHETNIE BYS CHCIAŁ MU COS POWIEDZIEC-KOCHAM CIE BARDZO MOJE SŁONECZKO PA PA

    OdpowiedzUsuń