Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Z wujem, no i katarkowo-kaszelkowo ;)

4.08.2014


04.08.2014. cześć wszystkim :*
Co u mnie? ;) A kaszelek i pozbycie się tego "czegoś" z noska i gardełka jeszcze jest, ale pracuje nad tym ;)
Nawet wujo Mariusz był dzisiaj u mnie i pomagał mi pozbyć się tego feee, ale jak przyjedzie do mnie jeszcze w tym tygodniu to będzie cacy ;)
Musi  :) :) :)















Ćwiczyłem z wujem, a nawet dużo mocno nie kaszlałem ;)
Potem to na rączkach u mamusi byłem,bo tak najlepiej jest mi odkaszlnąć, no i zawsze jest okazja to wtulenia się w podusie mamusi :D :D :D
Trzymajcie kciuki za ten kaszelek,co był to w końcu opanował ;)
Może nawet Bozia weźmie pod uwagę taką prośbunię ;)
Ona ma tyle na głowie ;)
Ściskam wszystkich mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* no i wiecie :*



Ps. To wiadomość dla cioć i wujków z moich okolic  ;)
Odezwała się jakiś czas temu Rfundacja, która chce nam pomagać w miarę możliwości :) Teraz wymyśliła taką specjalną puszeczkę do której każdy może wrzucić do specjalnej puszeczki :)
Szczegóły co i gdzie i kiedy dla zainteresowanych poniżej w LINKUSIU  ;) 

Rfundacja





1 komentarz:

  1. DAWIDKU ZDROWIEJ,ZA DŁUGO CIE TEN WSTRETNY KATAREK TRZYMA,A WIESZ ZE CODZIENNIE JUZ PRZEZ DŁUGI CZAS ROZMAWIAM Z BOZIA O TOBIE -I WIEM ZE WYSŁUCHA MOJA PROSBE -BADZ ZDRÓW PA PA CAŁUJE WAS MOCNO-CAŁA RODZINKE.

    OdpowiedzUsuń