Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Archiwum bloga

Łączna liczba wyświetleń

Wygibaski i zasłużone tulaski ;)

15.08.2014


15.08.2014. cześć kochani :*
Tak jak wczoraj pisałem ;) Dzisiaj miałem wygibaski ;) 
Jak trzeba to trzeba ;) Przyjechał mój wujo Mariusz :)
On ma taką fajną brodę...nikt takiej nie ma :D Nawet mój tatuś ;)
A mój tatuś jest przecież superaśny, naj naj :D ;)
Wujek chwalił mnie, a ja przecież staram się :)

















A co muszę się też pochwalić to śniadanko, obiadek,deserek i nawet kolacyjkę zjadłem prawie całość łyżeczką, no wiecie buzinką ;)
No cieszę się, że te moje ćwiczonka dają rezultaty :)
Mamusia powiedziała, że byłoby superaśnie gdybym za rok już nie miał tej rureczki w brzuszku...
Z pomocą Bozi, no i jak będę ćwiczył to jest szansa, że to się uda :) 
Ojjjj chciałbym, wiecie? ;) Bo to już tak nie wypada chodzić z tą rureczką ;)
Jak byłem dzidziusiem to jeszcze ;) ale ja już jestem prawie duży chłopczyk,wiec wiecie... to już nawet nie wypada ;) :D
Ale to nie takie proste :) Będę się starał, więc to też się liczy ;)
Potem to zasłużone tulaski z Elmo :D










Buuuzia dla wszystkich :* Tuli licko w licko :* no i wiecie :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz