Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Bez słoneczka, ale za to "smacznie" ;)

11.09.2014



11.09.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj to taki bezsłoneczkowy dzień był, więc spędziłem go w domku ;)
Ciocie z wujkami mieli dzisiaj wolne więc relaksowałem się z mamusią ;)








Ale żeby nie było, że nie będzie ochhh achhhh :D
Mój dzisiejszy obiadek zjadłem łyżeczką sam samiusi calutki :D
Przez rureczkę nic nie poszło ;) Tylko piciu ;)
Potem jak tatuś wrócił z pracy to zjadłem pyszniutkie truskaweczki jeszcze z Bieszczadek :D ja to mam pyszności ;)












Dzisiaj już Wam napiszę, że jutro i sobotę będę pisał w miarę krótko, tylko na FB ;) bo jutro jedziemy do rodzinki do innego miasta ;)
Całą relację zdam na moim blogu w niedzielę ;)
A buziak poślę i w piątek i w sobotę :D :*
Dla niewtajemniczonych jeszcze ;) za niecały miesiąc jadę razem z mamusią i tatusiem na taką super terapię z delfinkami - delfinoterapię :)
Z tego powodu powstało wydarzenie, gdzie zbieram pieniążki na wyjazd :)
Jeszcze raz... ;) 
Wszystkie szczegóły co do delfinoterapii, co, gdzie,kiedy, jak itp będzie napisane na wydarzeniu :) A jeśli chcecie śledzić delfinkowe wydarzenie, to trzeba zrobić klik w linkuś i nacisnąć DOŁĄCZ , wtedy wszystkie "njusy" dotyczące delfinków będą na bieżąco pokazywały się u Was :)


Będzie bardziej wszystko czytelne ;) :*
 Ja Was ściskam mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*







0 komentarze:

Prześlij komentarz