Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje, moje drzewka .... :(

4.09.2014


04.09.2014. cześć kochani :*
Jacieeee ale mam dzisiaj ważną wiadomość i prośbę :)
Wiem, że mamusia najbardziej tym się martwi, bo chce jak najlepiej dla mnie ;)
Ale już pomalutku Wam piszę o co chodzi ;)
Pierwszy raz chyba tak piszę o czymś takim, ale jak może stać się tak, że coś co jest piękne i cenne może niedługo zniknąć... :( to nie da się nic nie zrobić, nic nie mówić , nic nie pisać...
Od kilku dni nie daleko naszego domku, bloku jeździ koparka z taaaką wielką ciężarówką ;) Jeżdżą po to, żeby wyrównać takie coś jak "nasyp kolejowy" :)
Kiedyś jeździły tam pociągi robiły "uuuuu uuuuu" , ale że już dawno nie jeżdżą to koparka "rozdziabzia" ziemię, a ciężarówka wywiezie ją tam gdzie trzeba ;)
Wszystko by było w porządeczku, gdyby nie to, że drzewka które rosną przy tym nasypie może będą musiały być usunięte :( :( :(
A one są takie piękne !!!!!!!!! :) <3







Często sobie jestem na balkoniku jak na spacerek nie mogę wyjść i wtedy sobie patrze na drzewka, na nich ptaszki ćwierkają, wiaterek piękny wieje... :)
Baaaardzo byśmy chcieli, żeby zostawili te drzewka na swoich miejscach, bo przecież musi być dużo drzewek,żeby było pięknie i zdrowo wokoło :)
Kto by chciał żeby wokół nas były tylko domy betonowe albo parkingi na autka .... kosztem drzewek :( :( :( ???
Mam nadzieję, że te kreseczki, które dzisiaj Pan narysował na dole drzewek to tak tylko dla ozdoby.... a nie po to, żeby wiedzieli gdzie przyjść z taaaką piłą :(
Ale mówię Wam strasznie by było :(
Trzymajcie kciuki, żeby udało je się uratować, żebym mógł ja i inni dalej cieszyć się z pięknego widoku z balkoniku... a jest nas trochę wszystkich :)
A dzisiaj byłem na fajnym spacerku :) 
Byłem u mamusi Bozi ;) Takiej mniejszej ;)
Może i ona mnie wysłucha :) :*















Trochę dzisiaj się rozpisałem :) Ale to WAŻNE :) :*
Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*


2 komentarze:

  1. przykra wiadomość Dawidku, szkoda ślicznych drzewek, ale boję się, że już jest sprawa drzewek przesądzona:-(
    Pozdrawiam
    Ciocia Ewa z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAM TAK TO W NASZYM KRAJU JEST -TO CO DOBRE I POTRZEBNE NALEZY ZNISZCZYC ,NIE ZWRACAJAC UWAGI ZE TAKIE DRZEWA SA POTRZEBNE ,DAWIDKU POWIEDZ MAMUNI ZEBY Z INNYMI PANIAMI Z WASZYCH BLOKÓW ZROBILI PROTEST,MYSLE ZE TO POMOZE PA PA. A CIEBIE DAWIDKU CAŁUJE MOCNO JESTES SUPER.

    OdpowiedzUsuń