Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Kolejne wygibaski poniedziałkowe ;)

22.09.2014



22.09.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj zaczyna się kolejny dzień, więc kolejne obowiązki ;)
Z rana przyjechała do mnie ciocia Matylda :) Ćwiczyła ze mną wygibaski, nawet trochę mi pomagała :D ale powiedziała, ze jestem bardzo dzielny ;)













Później to już relaksik, a i obiadek zjadłem ładnie łyżeczką, no tylko łyżeczką ;)
W dwóch ratach,a le zawsze nie przez rureczkę ;)
Potem to już tylko drzemka i tulaski z mamusią i tatusiem :)
Wiem, że pamiętacie o mnie :* o delfinkowym wydarzeniu :*
Wiem, bo bardzo to czujemy, czujemy Wasze wsparcie :*
Od wczoraj zaczęły się licytacje :)


Chętni mogą dołączyć do wydarzenia, a po zakończeniu licytacji prosimy o sprawdzenie czy akurat tak czasem zostaliście wygranymi :D
Mamusia postara się napisać wiadomość,ale ona ponoć czasami gdzieś się ukrywa...nie znam się na tym ;) Więc licytujemy i pilnujemy :D
Licytacje nie będą długo trwały(każda 1-2dni), wiec chyba nikt nie zapomni :D
Można oczywiście wpłacić dowolną, drobną kwotę na konto fundacji :)
Ciocia z Fundacji powiedziała, ze wszystkie wpłaty na PayPal będą przelewane dla mnie, bo wiem, że macie problemy z wpisaniem mojego imienia ;)
Poniżej szczegóły ;) :


Fundacja Radosny Promyk
ul.Wolności 262
41-800 Zabrze


46 2490 0005 0000 4530 6186 5951 (Alior Bank)
WAŻNE!!! Tytułem: Dawidek Spałek


Wpłaty z zagranicy znajdziecie tutaj poprzez Pay Pal :
(trzeba zrobić KLIK w "Przekaż darowiznę") 



Można też inaczej ;)
Jeśli ktoś chciałby wpłacić w CHF :
IBAN: PL 34 2490 1057 0000 9903 1626 8005 kod SWIFT: ALBPPLPW


Jeśli w EURO:
IBAN : PL 87 2490 1057 0000 9902 1626 8005 kod SWIFT: ALBPPLPW


Jeśli w DOLARACH $ :
IBAN: PL 43 2490 1057 0000 9901 1626 8005 kod SWIFT: ALBPPLPW

WAŻNE!!! Tytułem: Dawidek Spałek






Dziękuję wszystkim :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*



1 komentarz:

  1. WITAM WAS DAWIDKU CIESZE SIE ZE WPŁYWAJA PIENIAZKI NA KONTO DLA CIEBIE -TEZ JUZ WYSŁAŁAM,I WIEM ZE SA LUDZIE DOBREJ WOLI I WAM POMOGA ZREALIZOWAC REHABILITACJE DELFINKOWA ,MAM NADZIEJE ZE BEDZIE SKUTECZNA I ZOBACZYMY POPRAWE TWOJEGO ZDRÓWKA -CAŁUJE CIE MOCNO I ZYCZE WAM DOBREJ NOCKI PA PA.

    OdpowiedzUsuń