Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Na spacerku fajnie jest :)

18.09.2014



18.09.2014. cześć wszystkim :*
Dzisiaj to miałem taki prawie niedzielkowy dzień :D
Nie miałem ćwiczonek,ale za to byłem na dłuuuugim spacerku z mamusią :D
Słonko dzisiaj tak grzało u nas, że mówię Wam :) jacieee jacieee :D
Tyle pozwiedzałem, że hoooo :D









Byłem u mamusi Bozi, ale takiej mniejszej ;) Taka malutka jak ja :D ale fajnie,co? :D Z mamusią się pomodliłem do Bozi i pojechaliśmy dalej ;)








Dojechaliśmy do małej Majki, do której niedługo pójdę na urodzinki :)
Pojechałem moim wozem, żeby jej przekazać takie pudełeczko, niby skarbonkę... ale nie świnkę ;) Majeczka na urodzinki poprosiła swoich gości nie o prezenty, ale o pieniążek dla mnie :) :*
Może usłyszała, że ja to mam pojechać do delfinków i chciała mi pomóc :) :*







Ja to trochę będę Wam przypominał o moim wyjeździe do delfinków, a dokładniej na terapię delfinoterapii :)
Dziękuję tym, którzy podzielili się swoim pieniążkiem, ale niestety "trochę" jeszcze brakuje, więc proszę o jeszcze :)
Wszystkie szczegóły, codzienne relacje co, ile, jak, po co, dlaczego na moim wydarzeniu Delfinki dla Dawidka :)







Jeszcze raz dziękuję wszystkim za to, że jesteście... :* :* :*
Ściskam wszystkich :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*


0 komentarze:

Prześlij komentarz