Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Spacerek,spacerek, to jest to ;)

17.09.2014



17.09.2014. cześć kochani :*
U mnie słoneczko nadal szaleje :) więc już cały dzień czekałem na spacerek z mamusią :D




Ale przed tym miałem obowiązki ;) Przyjechała ciocia Sonia :)






W międzyczasie zjadłem pyszny obiadek buraczkowy :) łyżeczką :D
No i jak tak odpocząłem to fruuuu na spacerek :D
Słoneczko pięknie świeciło, a ja lubię jak tak słoneczko świeci, wiecie? :D
Dołączyli do nas później dziadkowie ;) Ależ oni mnie mocno kochają... :)
Zwiedziłem mnóstwo miejsc, z tego wszystkiego drzemka musiała być :D















Później to w domku tulaski i tulaski z mamunią ;) :*

Przypominam o moim wydarzeniu delfinkowym :)
Dzisiaj wkleiłem filmiki na których widać jak to mniej więcej wygląda ta przygoda z delfinkami ;)
Dziękuję wszystkim za pomoc, za wszystkie wpłaty, ale proszę o jeszcze, bo "troszkę" jeszcze brakuje...
Wszystkie szczegóły na moim wydarzeniu Delfinki dla Dawidka :)





Ściskam wszystkich dużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz