Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Spacerek i uściski dla Lilunii i Antosia ;)

8.09.2014



08.09.2014. cześć kochani :*
U mnie to tam wszystko po staremu ;) 
Ale czas leniuchowania miałem jeszcze dzisiaj,bo jakoś tak wyszło z moimi ciociami i wujkami, że nie mogli do mnie przyjechać ;)
Jutro za to będzie się więcej działo ;) Pokrótce ;)
Jutro będziemy trochę walczyć z takimi Panami o nasze drzewka :) :) :)
Pojadę z mamusią i tatusiem na przymiarkę..... ;)
No i przyjedzie do mnie nowa ciocia ;)
Ale szczegóły to jutro ;)
Dzisiaj za to wygrzewałem się na słonku :) 
Na moim balkoniku przy drzewkach :)
A potem to już pojechałem na spacerek :) Było fantastycznie, słonecznie :)










Ale dzisiaj to jeszcze nie koniec... ;)
Wiem, wiem, że wszędzie jest mnóstwo stronek ,próśb, apeli, gdzie dzieciaczki proszą o pomoc...
Ja to staram się odkładać moje potrzeby na tyćkę później, bo wiecie, ja to mogę tyćkę poczekać ;) 
Ale moja koleżanka Lilunia już ma mniej czasu i też prosi wszystkich o pomoc :*
Na jej stronce są namiary jak można jej pomóc, bo potrzebuje takiego specjalnego ciepłego łóżeczka, wiecie? ;) 
A to łóżeczko jest jej baaardzo potrzebne,bo ona inaczej czuje ciepełko... :*




Innym baaaaaardzo potrzebującym jest Antoś :)
Pewnie ktoś z Was już go zna ;) ale tyle moich cioć i wujków prosiło nas o pomoc, a i mamusia czytała o Antosiu... no i jak nie pomóc :*
On ma takiego wstrętnego robala w sobie, a tylko pomoc od wujków i cioć w fartuszkach jest gdzieś daaaaleko,a do tego musi uzbierać tyyyle pieniążków, że ja nie ogarniam... :/ kurczaczek :/





Ja Was wszystkich kocham dużo mocno :*
Buuuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*




0 komentarze:

Prześlij komentarz