Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moja delfinkowa zbiórka :)

9.09.2014



09.09.2014. cześć kochani :*
Ale ja mam dla Was dzisiaj ważne informacje :*
Tak w skrócie postaram się :D
Co najważniejsze to od dzisiaj zaczynam moją delfinkową zbiórkę :) :*






Bo widzicie u mnie jest tak... 
Jak pewnie większość z Was wie, urodziłem się o duuuużo za wcześnie i niestety mój mózg i układ nerwowy nie działają jak trzeba...
I teraz mamusia z tatusiem szukają różnych sposobów, żeby jak najlepiej mój mózg pracował, a na to jak na razie nie ma żadnych operacji... :/
Dlatego też jeżdżę na moje superaśne komóreczki, a kolejną szansą jest delfinoterapia:)
Wiele dzieci już jeździ na takie terapie, a po nich widać ekstraśne rezultaty :D
Dlatego ja też chciałbym spróbować :) I wiem, że mamusia z tatusiem też ;)
jeśli miałoby mi to pomóc choć w malutkim stopniu, np. świadomie uśmiechnąłbym się... dla nas to cały świat :) :) :)
No muszę spróbować... ale będę potrzebował Waszej pomocy :)
Niestety koszt całego pobytu na delfinoterapii jest ogromny, bo ponad 22 000 zł ...
Nie liczymy już kombinezonu, i innych dodatkowych terapii, które będę miał tam na miejscu..
Mówię Wam strasznie tego dużo :(
Jeśli uważacie, że zasługuje na kolejną szansę... proszę Was o dowolne wpłaty na konto mojej Fundacji Radosny Promyk :)


Fundacja Radosny Promyk
ul.Wolności 262
41-800 Zabrze




46 2490 0005 0000 4530 6186 5951 (Alior Bank)

Tytułem: Dawidek Spałek

Wpłaty z zagranicy znajdziecie tutaj poprzez Pay Pal :
(trzeba zrobić KLIK w "Przekaż darowiznę")
http://www.radosnypromyk.pl/?page_id=54


Można też inaczej :)

Jeśli ktoś chciałby wpłacić w CHF :
IBAN: PL 34 2490 1057 0000 9903 1626 8005 

 kod SWIFT: ALBPPLPW

Jeśli w EURO:
IBAN : PL 87 2490 1057 0000 9902 1626 8005 kod SWIFT: ALBPPLPW


Jeśli w DOLARACH $ :
IBAN: PL 43 2490 1057 0000 9901 1626 8005 kod SWIFT: ALBPPLPW



Będę miał na FB swoje wydarzenie, gdzie będę Wam przybliżał o co chodzi z tą delfinoterapią ;)

Pewnie zastanawiacie się co dzisiaj porabiałem ;)
Jechałem z rana do innego miasta do takiego wujka, który szyje takie specjalne kombinezony do pływania z delfinkami ;) Takie cosik też muszę mieć ;)
Ale to nie takie hop siup u mnie ;) Wujek z ciociami będą myśleć co i jaki strój będzie dla mnie najlepszy, a w przyszłym tygodniu będę miał taką przymiarkę, wiecie? :D ale to będzie przygoda :D
Później przyjechała do mnie nowa ciocia Donata, która pokazywał mi różne fajne bajeczki ;)











Później to obowiązkowy spacerek...no bo słoneczko do mnie wyszło :D
A na tym spacerku pojechaliśmy moim wozem do moich drzewek, bo tam tacy wujkowie dumali co dalej z nimi zrobić ;) Trochę mamusia z nimi rozmawiała :)
Oby się udało, z czasem coś więcej będzie wiadomo ;)
A wieczorkiem kolejne kąpanko z tatusiem ;) w wieeelkiej wannie ;)











Ściskam Was duuużo mocno :* Buuuzia :* Tuli licko w licko :* No i wiecie :*




0 komentarze:

Prześlij komentarz