Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Szczególny dzionek 24 września ;)

24.09.2014



24.09.2014. cześć kochani :*
Ja mam Wam trochę do opowiedzenia ;)
Dzisiaj to dla mnie wyjątkowy dzień :) <3
Dzisiaj to tak na prawdę miałem się urodzić :)
Wszystko jakoś się pomieszało i urodziłem się 24 maja...






Dlatego dzisiaj miałem dzień taki rodzinny ;)
Ale to też z innego powodu, bo wyobraźcie sobie, że mój dziadzio Edzio gdyby nie był u aniołków to też miałby dzisiaj urodzinki :)
My to mamy z dziadziem taką umowę.... ale ciiiiii ;)
Na dzisiaj to zamówiłem z dziadziem Edziem piękną pogodę, słoneczko pięknie świeciło, prawda? :D
Mogłem pojechać  odwiedzić dziadzia domek z kamienia i przy okazji ogrzać buzinkę ;) Bo już dawno słoneczka nie widziałem ;)











Potem to pojechaliśmy wszyscy na obiadek w takie ładne miejsce, ale no cóż połowę przespałem :D
Ogólnie fajny dzionek miałem, bo jeszcze byłem u mojego wuja Damiana Duda, który zawsze pomaga mi kiedy potrzebuję pomocy :*
Tym razem byłem u niego w takim salonie, gdzie on innym ciociom i wujkom włosy obcina i czesze, wiecie? :D
On to taki Miszczunio, że mówię Wam :) Prawie na cały świat!!! ;)








Zostawiłem tam swoją skarbonkę, więc jeśli ktoś będzie w okolicach, i chciałby mi pomóc to może tam wstąpić i wrzucić pieniążek :*
Pamiętajcie też, że mam skarbonkę w takiej Aptece w sklepie Kaufland w Rudzie Śląskiej-Wirek ;)
No to uciekam :* zapraszam wszystkich na moje wydarzenie delfinkowe :)
Jeszcze "trochę" i uda się zebrać potrzebną kwotę :*
Licytacje i informacje co, gdzie, jak wpłacić na moim wydarzeniu :*







Buuuzia :* tuli licko w licko :* No i wiecie :*





0 komentarze:

Prześlij komentarz