Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Relakcik i kibicowanie ;) POLSKA !!!!! ;)

21.09.2014



21.09.2014. cześć kochani :*
Dzisiaj niedziela, a to oznacza, że obowiązkowe lenistwo i odpoczynek :D ;)
U nas taka pogoda była zagadkowa, ale mimo to pojechaliśmy na RODOS ;)
I wiecie, co? Było super :) deszczyk padał dopiero jak wracaliśmy autkiem do domku :D















A tulaskowałem się i słuchałem ptaszków, achhh mówię Wam :)
Dzisiaj na wydarzeniu delfinkowym zacząłem pomalutku moje licytacje ;)
Chętni mogą licytować ;) ale proszę też o rozważne i uczciwe licytacje :* <3
Dziękuję wszystkim chętnym podarować coś na aukcje :* jest tego sporo, więc proszę o wyrozumiałość, jeśli nie wystawimy wszystkiego :*
My już doceniamy każdą chęć pomocy :* do każdego się odezwiemy i odpowiemy :* :* :*
Dzisiaj licytowane są moje fotki, a zakończenie aukcji o 23:15, jakoś po meczyku naszych superaśnych wujków,którzy superaśnie odbijają taką piłkę :D
Ale dzisiaj będzie kibicowanie !!!! :D
Kibibicujcie też !!!! POLSKA !!! POLSKA !!!!!!! :D <3 <3 <3







Ściskam wszystkich dużo mocno :* buuzia :* tuli licko w licko :* No i wiecie :* 


0 komentarze:

Prześlij komentarz