Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Konkurs - BLOG ROKU 2013 ;)

30.01.2014



Hej kochani :* <3
Dzisiaj trochę wcześniej, bo mam nietypowy pościk dla Was z pewną informacją ;)
Postanowiliśmy zgłosić mój blog.... na konkurs blogów ;)

KONKURS - BLOG ROKU 2013


Tak jakoś dziwnie się z tym czujemy, że sami zgłaszamy się gdzieś ;) 
ale tak sobie pomyśleliśmy, że skoro już tak długo jestem tu z Wami, a Wy ze mną :) to może warto pokazać innym "mój świat" i to co chciałbym wszystkim pokazać... małe szczęścia :) :) :)

Jeśli myślicie, że to dobry pomysł, chcielibyście nas wesprzeć, no i chyba docenić trochę ;) 
Możecie zagłosować na mój blog :) :) :) 

Wysyłając SMS o treści A01076 na numer 7122
(koszt smsika to 1,23zł brutto) 

Można głosować do 6 lutego 2014 r. do godziny 12:00 ;)

W komentarzach na blogu i na stronce FB możecie opisać swoje zdanie dlaczego głosujecie, żeby nie było ;)

Dziękuję za wsparcie :* i udostępniajcie :) :*










0 komentarze:

Prześlij komentarz