Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Orzeszki dla wiewiórek ;) ;) ;)

8.01.2014


08.01.2014. cześć kochani :*
chciałem Wam szybciutko pokazać co u mnie dzisiaj ;)

z rana wiadomo ;) sesyjka i tulaski :)





Dzisiaj była u mnie po długiej przerwie ciocia Ada :) Pokazała mi bajeczki i przyniosła znowu coś nowego ;) Orzeszki :) :) :) najpierw obierałem ze skorupek dla wiewiórek ;) a potem bawiłem się jak słoniki z bajeczek rozgnieść nóżkami :) trochę na początku się denerwowałem,ale później ciocia z mamusią były ze mnie zadowolone ;) ale wiecie trening czyni mistrza ;) kiedyś lepiej mi pójdzie ;)





Później przyszła do mnie ciocia Sonia i robiła ze mną takie trochę tuli ;) metodą czaszkowo-krzyżową ;) nawet trochę mi się przysnęło ;)







Potem szybko obiadek i znowu drzemka,co bym był wypoczęty na przywitanie takiej kolędy, to tak się nazywa wiecie? ;) najpierw słyszałem dzwoneczek, potem przyszedł wujek w takiej długiej szacie... pokropił mieszkanko i nas :) a potem dał mi krzyżyk na czółku,tak jak mamusia zawsze mi robi ;) ale z niego łobuz,podpatrzył ;)

No nic zmykam,buuuuzia dla wszystkich :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*

4 komentarze:

  1. Dawidku nie znam Cię ale bardzo Cię kocham, chciałabym być taka mama dla moich dzieci jaką dla Ciebie jest Twoja mamusia

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć Słoneczko, jesteś bardzo kochanym i dzielnym szkrabem, bardzo Cię wszyscy podziwiamy i trzymamy kciuki za Ciebie. Ja za tydzień urodzę chłopczyka który też jest chory bo ma ciężką wadę serduszka. Jesteśmy ze Śląska a Filipek urodzi się w Katowicach bo musi mieć od razu po porodzie zrobiony zabieg żeby nie trzeba było otwierać mu serduszka co jest najbardziej ryzykowne. Trzymaj za nas Dawidku kciuki z Mamunią i Tatuniem. My o Tobie też pamiętamy cały czas, całujemy Cię mocno aniołku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Dawidku :) Zabawa z orzeszkami to super sprawa - Pawełek uwielbia zwłaszcza włoskie kulać przekaładać itp :) My jak takie WeWióreczki hihi A po terapii z ciocią Sonią nie dziwię się że przysnąłeś taki masażyk uspokaja przecież :* PS Schowaj brzucholka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dowidku jesteś cudowny. Masz przecudnych rodziców. Twoja Mamusia zasługuje jak nikt na miano mamę roku.Masz Dawidku dużo dobrych i życzliwych cioć i wujków wokół siebie ale to też duża zasługa super rodziców. Dawidku przekaz rodzicom że trzymam kciuki za ich wytrwałość i za Ciebie niech mama i tata usłyszą twój głośny śmiech i płacz.:-D Caluski dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń