Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Ostatnie ćwiczonka z ciocią Karoliną... ;)

30.01.2014



30.01.2014.- halo :* To znowu ja ;) dzisiaj jeszcze nie opowiadałem co u mnie dzisiaj ;)
Już nadrabiam ;) 
Dzisiaj przyjechała do mnie ciocia Karolina z niebieską matą ;)
Dzisiaj to już chwaliła mnie ;) starałem się, bo ciocia niedługo wyjeżdża daleko... oby wróciła wkrótce :* Musiałem jej pokazać,że ja to się staram,że może na mnie liczyć ;)







Tym razem trochę lepiej mi szło trzymanie główki, podnoszenie jej .... ale wszyscy byli dumni ;) a najbardziej to mamusia i tatuś ;)
Tatuś to nawet mi dopingował ;) :*
Przy wałeczku próbowałem wielu ćwiczeń,jakoś mi to wychodziło ;)








No to nie ma co się poddawać,bo oby pomalutku do przodu :) 
Dla mnie to taki sukces,że chyba sam sobie kupię medal ;) :D


Później to już tylko odpoczywanko i tulaski :) tralalalalala.... ;)







No i pozwólcie, że będę Wam codziennie przypominał o konkursie na BLOK ROKU 2013  Link do stronki konkursu :)
No bo przecież Wy też jesteście jego częścią :* 
Jeśli możecie, zagłosujcie :)





Wysyłając SMS o treści A01076 na numer 7122
(koszt smsika to 1,23zł brutto) 

Można głosować do 6 lutego 2014 r. do godziny 12:00 ;)
Aaaaaa ;) z jednego numeru telefonu,można wysłać tylko jeden sms ;)

I co WAŻNE, a nie napisałem Wam wcześniej ;) 
pieniążki z smsów będą przekazane dla dzieci osieroconych w hospicjum.... super,że dodatkowo, można komuś pomóc :* :* :*


No to trzymajcie mocno kciuki :* 
Ściskam mocno,buuuuzia,tuli licko w licko :* no i wiecie :*






7 komentarzy:

  1. Suuuuper, Dawidku! Ślicznie główkę już trzymasz !!! Brawo!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani kciukasy zaciśnięte, od Nas macie gwarantowane sesemesy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawidek jest bardzo dzielny , wiem że nie jest mu łatwo , bo za niedługo minie 13 lat mojej rehabilitacji i wiem jak czasem mam dość, jak jestem zła na mamę że muszę iść. Ćwiczę odkąd pamiętam i niestety będę musiałam tak już do końca, ale jak patrzę na taką maliznę to myślę sobie że dla mnie nie jest to taki wysiłek i robi mi się głupio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczysz dzielnie maluszku :D Jesteś niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń