Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Leżanko na słoneczku i fiku miku z muzyczką ;)

17.01.2014


17.01.2014. cześć kochani :*
już szybciutko opowiadam Wam co u mnie dzisiaj ;) 
z rana to ja wylegiwałem się na leżaczku ;) słonko świeciło, więc było prawie wakacyjnie ;)






Słonko czasami mocno świeciło ;) ale przymrużyłem oczka, odwróciłem główkę i wiecie,że pomogło ;) ?








Po takim wypoczynku przyszła do mnie ciocia Marta ;) 
Dzisiaj to już tak szybko nie zasnąłem :D trochę poćwiczyłem, posłuchałem, a nawet pomoczyłem rączki do piosenki o myciu myciu ... ;)
Z tatusiem robiłem fruuuuuuuu ;) też do piosenki ;)
Mówię Wam dałem radę dzisiaj ;) ale później na "huśtawce" to już musiałem,no musiałem sobie zrobić małą drzemkę ;) 








Mała wiadomość  do tych co wylicytowali i czekają na swoje fanciki :)
Po pierwsze tak jak wcześniej pisałem czekaliśmy na więcej wpłat, co by wysłać wszystko za jednym razem ;)
A po drugie żeby troszkę osłodzić to czekanie chcieliśmy przesłać takie moje mini kalendarzyki,o których jutro Wam napiszę ;) mam nadzieję,ze poczekacie jeszcze troszeczkę :* :* :*
Wszystko jakoś ogarniemy :* 
obiecuje i prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość :*
I co ważne prosimy o licytowanie tak na serio ;) no wiecie ;)
                                     Tutaj moje aukcje :)

Ściskam mocno wszystkich :* buuuzia,tuli licko w licko :* no i wiecie :*










1 komentarz: