Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moja .... akukaracza ;)

29.01.2014


29.01.2014. Cześć wszystkim :*

Już króciutko Wam pokazuje i opowiadam co dzisiaj u mnie ;)
Zgadnijcie, co z rana :D ? sesyjka lufą mamusi ;) 
Uwieczniła moje rozciąganie się po drzemeczce :D
Mamusia mówi, że tańczę "akukaracza" :D ;)






No a później to próbowałem się obudzić ;) wiecie jak to jest czasami ,to wcale nie jest proste ;)







Za jakiś czas przyjechała do mnie ciocia Sonia od terapii czaszkowo-krzyżowej...więc był raczej relaksik ;)







Później to czekaliśmy na tatusia aż wróci z pracy ;) trochę nam się nudziło, więc było kilka pstryków ;) 







A jak tatuś wrócił to myk mnie na rączki zrobił tulaski,a za chwilkę nadeszła pora obiadowa, więc tatuś zaczął mnie karmić moją mniam mniam pomidorówką :D No jak ona może komuś nie smakować :D ;)
Nawet języczek mój upominał się o nią ;)







Achhh sami widzicie,było mniamusio :D 
spokojny dzionek,ale i takie musza być ;)
Ściskam Was mocno :* buuuzia dla wszystkich,wiadomo...tuli licko w licko :*
no i wiecie :*


5 komentarzy:

  1. heheh jesteś Boski poprostu...mniamniuśny:) buziolki przesyłam ja i moja 3-ka bąbli...rośnij zdrowo kochanie:) a aaa pomidorówka to najlepsza zupka na świecie!! no i buzia dla Ciebie i dla rodziców..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomidorówka ...mniam:-) Ja też lubię i wiesz? Dzisiaj też mieliśmy ją na obiadek - fajnie co? :) Całuję w uszko dzielny mały wojowniku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha pomidorowa, moja Alusia też dzisiaj miała i prawie całą zjadła. Wytrwałości Dawidku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń