Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Tygrysek z orzełkiem na piersi ;)

11.01.2014


11.01.2014. cześć kochani :*
to ja :) widzicie co dzisiaj mam na sobie? ;) 
Orzełka na piersi... jak dzielni reprezentanci Polski :) Dzisiaj mam właśnie u mnie na licytacjach taką koszulkę :) 
GWIAZDKA DLA DAWIDKA :)






Chciałem poprosić o przemyślane licytowanie, ponieważ będziemy musieli ponownie wystawiać niektóre aukcje, a tym co wpłacili za wygrane fanty bardzo dziękujemy i prosimy o cierpliwość co do wysyłki ;) :*
Bardzo dziękujemy też tym,którzy przesyłają na moje konto w fundacji drobne kwoty :) wiem,że robicie to z głębi serduszka :*
Jeśli ktoś chciałby podarować mi "gwiazdeczkę-5zł" :) dziękuję :*




A co do dzisiaj ;) to już Wam pokazuję fotki :)
Z rana wylegiwałem się piżamkowo po śniadanku ;) a kto mi zabroni ;)






Sesyjka mini.... czemu nie ;)





Później to wybrałem się z tatusiem na rehabilitację do wuja ;)
Mamusia przebrała mnie.... zgadnijcie za kogo? ;)






Wujek to chyba mnie nie poznał ;) ale było zabawnie,hihihi ;)
Ale później to już ćwiczyliśmy.... nie na żarty ;)






No to już wiecie co porabiałem ;) ściskam Was mocno :* buuuuzia :*
Tuli licko w licko :* no i wiecie :*





1 komentarz: