Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Noworoczne takie tam ;)

1.01.2014


01.01.2014. cześć kochani w nowym roku :))))
jeszcze raz życzymy wszystkim wszystkiego co dobre :* 
ślemy uściski noworoczne :*

Króciutko opowiem Wam i pokażę co u mnie dzisiaj ;)
Wczoraj w nocy pewnie u Was też na niebie aniołki robiły dyskotekę ;) ale podobno te światełka trafiały z ziemi na niebo,więc tak sobie myślę, że chyba ta dyskoteka to taka wspólna była ;) Mnie jakoś te stuki, huki nie przeszkadzały ;) Spałem sobie, tylko trochę się przebudziłem,ale to chyba z ciekawości ;) Mamusia z tatusiem podziwiali przez okienko te magiczne światełka na niebie ;) wierze im na słowo, że były super ;)


Dzisiaj to z rana tuli tuli z tatusiem i mamusią :) A później poszliśmy na obiadek do babci :)







A jak już byłem u babci to tuli tuli z tatuniem robiłem ;)





Potem czas na obiadek :) i małą sjestę ;) no i mini drzemkę ;) 






Odezwę się do Was w piąteczek :) ale obiecuje, że wszystko nadrobię ;) :*
Buuuuziaki dla wszystkich :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*



4 komentarze:

  1. Pięknie wygladasz w slicznym sweterku.Tuli tuli kochany

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidku, jesteś wspaniałym chłopcem i bardzo dzielnym. Masz cudownych rodziców ;)

    zapraszamy do nas www.malymi-kroczkami19.blogspot.com

    Buziaczki ode mnie i od Lenki, twojej młodszej koleżanki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek Dawidku :)
    Tobie również życzymy wszystkiego dobrego w 2014 :)
    przede wszystkim zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochanie. Jesteś już dużym i ślicznym chłopcem

    OdpowiedzUsuń