Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Sylwestrowy ja ;)

31.12.2013



31.12.2013. cześć kochani :*

ja to dzisiaj szybciej,bo dzisiaj podobno taki wyjątkowy dzień... ostatni dzień tego roku, Sylwester się nazywa,wiecie? ;)

Dla mnie ten rok mogę powiedzieć był fajny :)
Wróciłem do domku :) A to chyba najważniejsze ;) Nauczyłem się wielu rzeczy,jak Wam powiem czego, to pewnie sobie pomyślicie... przecież to łatwizna ;) W połowie roku zaczynałem bardziej samodzielnie oddychać ;) a razem z tym sam przełykałem ślinkę, a to oznaczało, że nie musiałem być odsysany :) a to super nowina, uwierzcie mi ;) 
Uczę się jeść łyżeczką, niby moje początki, ale jak Bozia da ,to w następnym roku pójdzie mi lepiej ;) 
W tym roku miałem pierwsze święta wielkanocne,moje pierwsze urodzinki,mój pierwszy spacerek, mój pierwszy urlopik wspólny z mamusia i tatusiem :) Spotkałem pierwszy raz Świętego Mikołaja :) no i miałem swoje magiczne święta Bożego Narodzenia, no i kilka dni temu zostałem ochrzczony na całego :) achhh, sami widzicie i pewnie pamiętacie :) 
Wszystko było super :) Poznałem prawie całą moją rodzinkę :) Jeszcze trochę przede mną, ale przecież muszę sobie coś zostawić na kolejny rok ;)

Pamiętajcie doceniajcie każdy dzień tego i kolejnego roku ;)
Mam nadzieję,że spędzimy go razem :) Bo ja Was bardzo lubię, a nawet kocham, wiecie? ;) :*













Uciekam :) a Wy też bawcie się dzisiaj za mnie,za mamusie i tatusia :* 
My zostajemy w domku :* Niedługo tatuś wraca z pracy ;) a ja z mamusią już po sesyjce ;)

Buuuuzia :* Tuli licko w licko :* no i wiecie :*



4 komentarze:

  1. Ale Ci mamusia fotek napstrykała:) Ślicznie i oby coraz więcej sukcesów i postępów w nowym roku. Ja też sama z Krzysiem w domciu siedzę, On jest troszkę od Ciebie młodszy, dopiero kilka dni temu roczek skończył;) Także zabawy karnawałowe jeszcze przed Wami chłopaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidku życzę Ci dużo zdrówka na Nowy Roczek2014. Aby ten Nowy Roczek była najlepszy z najlepszych, dużo wytrwałości i radości dla Ciebie i Twojej całej rodzinki. Do siego Roku:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Dawidku aby wszystko co najlepsze Cię spotkało:****

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawidziu ciocia tey mocniutko Cie kocha!!!!!!

    OdpowiedzUsuń