Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje ćwiczonka,zabawy i takie tam ;)

16.12.2013


16.12.2013. halo,halo :*
ale dzisiaj był piękny dzionek :) słonko świeciło,ale śniegu ni chuchu ;)
a na sankach chciałbym kiedyś pojeździć,podobno super przygoda ;)
No ale nic trzeba poczekać ;)
Dzisiaj ćwiczyłem sobie z ciocią Gosią w ciepłym słoneczku,w pokoiku ;)
Ciocia przywiozła różne fajne sprzęty,taaaaaki wielki wałek :) a ja siedziałem na nim jak na koniku :) wiooooo :)








Piłeczki też fajne były,próbowałem je złapać rączką.... ale dziwne uczucie ;)





A potem jak to ja drzemka-odpoczywajka ;) potem przebudzenie :) 
tuli tuli z mamusią, zabawy, jedzonko i znowu tuli tuli, ale tym razem z moim boćkiem .... ;)






Dzisiaj u mnie w GWIAZDKA DLA DAWIDKA :)  są licytowane takie mini stópunie ze stali szlachetnej 10tygodniowego płodu,czyli mini dzidziunia, wiecie? ;)





Zapraszam wszystkich :) co jakiś czas będę dawał nowe fajne niespodzianki ;)
No to tyle na dziś buuuuzia,tuli licko w licko,no i wiecie :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz