Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Tuli tuli... :)

9.12.2013


09.12.2013. cześć kochani :*
pewnie już większość z Was wie co działo się dzisiaj u nas ;)
Przyjechała ciocia i wujek z TVN,żeby zrobić też reportaż, ale tym razem do telewizji ;) czyli to poleci w tym takim czarnym pudełku,nie w laptopiku co się robi klik,klik ;)
Miało dziś być wyświetlone,ale przeniesiono na kolejne dni,kiedy to Wam podam,ale krótko przed,zeby znowu nie odwoływać ;) dobrze? ;)
I nie gniewajcie się na TV,bo wiecie jak to jest...inni są niecierpliwi,ja mogę poczekać ,te kilka dni nie zrobi mi różnicy :)
I nie uwierzycie... z tego wszystkiego moja mamusia zapomniała użyć swojej lufy...wyobrażacie sobie??? ;) Jaki to musiał być stres,zagonienie,że zapomniała, ale w zamian pokaże Wam nasze tuli tuli ;)

I z mamunią ;)


 



I z tatuniem ;) tu po naszej wspólnej drzemce ;)






No to kończę co byście szybciej zobaczyli ;)
Buuuzia dla każdego,tuli licko w licko :* no i wiecie :*


3 komentarze:

  1. Widać że uwielbiasz tuli tuli ;-)Kochany

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy ogladać jak tylko już będzie wiadomo kiedy:) Miłego dnia Wam życzymy

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie ma to jak leniuszkowanie najpierwz mamusia a potem jeszcze z Tatusi:-) slodko:-*

    OdpowiedzUsuń