Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Tulaski i ćwiczonka ;)

17.12.2013


17.12.2013. cześć wszystkim :*
dzisiaj króciutko,dobra ;) mamusia musi trochę więcej czasu mieć na ogarnięcie świątecznych wysyłek ;) a święta podobno za chwilkę ;)

Dzisiaj była u mnie moja ciocia Marta, znacie ja już ;) ona śpiewa mi, gra na gitarce ;) 
Jak śpiewane było "huśtawka,huśtawka..." tak mi dobrze było ;)




A jak skończyliśmy ciocia Marta zabrała na tuli tuli ;) ja tam lubię się tulić, mamusia zaatakowała lufą ;) a ciocia nauczyła mnie nawet jak się robi dokładnie "żółwika" ;)







Później sobie troszkę odpocząłem ;) bo przede mną były kolejne ćwiczenia ;)




A jak już nabrałem sił ;) to przyjechała do mnie ciocia Agata,ćwiczyła ze mną oczka ;) Było kino ;) Były bajeczki,o pszczółce była fajna ;) Były zabawki ;)
Ciocia nawet mnie trochę pochwaliła ;) no kurczaczek staram się przecież ... ;)







Aaaaa bym zapomniał ;) dzisiaj też byłem w bardzo poważnym miejscu ;)
Byłem na takiej komisji o orzeczeniu o niepełnosprawności ;)
Co i jak dowiem się za jakiś czas ;)
Miało byc krótko,więc już kończę ;) buuuzia,tuli licko w licko :* no i wiecie :*


1 komentarz: