Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Przedświąteczne tulaski ;)

12.12.2013


12.12.2013. cześć wszystkim :*
dzisiaj znowu troszkę później pisze, bo mamusia znowu była troszkę zabiegana ;) no wiecie przed nami święta :) tak się cieszę :) bo moje pierwsze :) a wiecie, że mamy już ustrojoną choinkę??? ale ona fajna :)
kolorowa i migocąca :) pokaże Wam kiedyś ;)

Ja starałem się być grzeczny,bo mamusia z tatusiem ostro sprzątali ;)
Ale nie zabrakło czasu na małe ćwiczonka i tuli tuli ;)








No i chciałem jeszcze raz wszystkim podziękować za miłe słowa i wsparcie :*
Bardzo to doceniamy :* Lubię Was,wiecie?  :*
Staramy się każdemu odpisać...a to nie jest takie proste... ;)
Dlatego jeszcze raz proszę wszystkich,jeśli szukacie jakiś informacji jak to było ze mną ;) gdzie znajdziecie namiary na POMOC ;)
To szukajcie proszę na moim blogu :) Właśnie tutaj :) Będziemy mieli więcej czasu na tuli tuli, no i uwiecznienie coś lufą ;) Ale i tak Was lubię :*
A za kilka dni spodziewajcie się "czegoś mojego " :) :) :)

Bardzo dziękujemy za wyrozumiałość ,buuuuuzia :* 
tuli licko w licko, no i wiecie :*

3 komentarze:

  1. Już czekam. Pani Kasiu, przepraszam ale znowu nurtuje mnie pytanie... Czy Dawidek przesypia cała noc sam?? Mój Piotruś urodzíł sie w październiku tego samego roku co Dawidek... Dzięki Pani wpisom, co dzień dziękuję za to co mam!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidku jesteś kochany i taki dzielny<3sama mam synka w twoim wieku i do tego też Dawidka. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia na FB i tutaj na blogu. Wtedy kiedy modlę się o zdrowie moich synów modlę się też o Ciebie.Ściskam mocno całą waszą trójeczkę a dla Dawidka mnóstwo buziaków:-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń