Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Zakopany w fotkach ;)

22.12.2013


22.12.2013. cześć kochani :*
ja dzisiaj szybko, wiecie ;) bo mamusia musi zająć się jakimś kopertowaniem, czy jak to się tam nazywa ;) jutro chce wysłać ciociom i wujkom wylicytowane rzeczy ;) M.in. moje fotki ;)






Dzisiaj też był mały atak lufą mamusi ;) ale już się przyzwyczaiłem ;) :*
Stroiłem się do babci na obiad ;) więc wiecie musiałem ubrać koszulę ;)







No a później to już mamusia mnie cieplutko ubrała ;) i pojechaliśmy... znowu zwiedzałem ;) mini drzemka też była ;)







Aaaaaa i jeszcze jedno chciałem napisać ;)
Dzisiaj na prośbę cioć i wujków dałem znowu na licytacje moje fotki, z moją rączką ;) To moje wydarzenie GWIAZDKA DLA DAWIDKA :) miało być głównie apelem, prośbą do Was wszystkich o podarowanie mi 5 zł :) dodatkowo od siebie chciałem dać troszkę fotek ;) a to z moją rączką, a to z modlitwami ;)
Jednak dzisiaj niektóre ciocie sugerowały nam, żeby fotek było więcej,dużo więcej... ;) To nie jest takie proste ;)
Po pierwsze mamusia sama się tym zajmuje, a w międzyczasie robi to co zwykle ;) Po drugie pilnowanie, sprawdzanie, kto przelał pieniążki, kopertowanie, adresowanie, odpowiadanie na kilkadziesiąt wiadomości dziennie ;) czytanie komentarzy, próśb pod zdjęciami.... troszkę czasu zajmuje ;) a odpocząć też byłoby fajowo ;) Po trzecie wszystkie koszty odbitek, takich białych kopert,znaczków są nasze ;) a proszenie kogoś,żeby wysłał "koszty wysyłki" nam, to powoduje podwójną prace i sprawdzanie, kto co przelał ;) Mam nadzieje, ze to rozumiecie ;) a my postaramy się jeszcze dać na licytacje moje fotki :* 

Buuuuzia dla wszystkich :* tuli licko w licko ;) no i wiecie :* 



0 komentarze:

Prześlij komentarz