Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Sesyjka z kędziorkiem ;)

21.12.2013


21.12.2013. hej wszystkim :*
dzisiaj chciałem Wam pokazać wiadomo... moje fotki z dzisiaj ;) ale co Wam powiem.... nie mogę doczekać się już moich pierwszych świąt w domku :)
Widzę jak mamusia z tatusiem krzątają się po domku, wiem,że coś się szykuje....jeszcze kilka dni :)

Tu fotusie z porannej sesji ;) mamusia zrobiła mi kędziorek... ;)






Później szykowałem się na wyjazd do wuja rehabilitanta,no wiecie trzeba było poćwiczyć ;) Pojechałem z tatuniem...taka męska wyprawa ;)






No a jak wróciłem ze ćwiczeń musiałem odpocząć ;) Tym razem z moim kumplem Elmo ;) a potem wiadomo tulaski,przytulaski.... ;)







Muszę Wam przypomnieć też o miejscu GWIAZDKA DLA DAWIDKA :)
Tam proszę Was o symboliczne 5zł ,to przecież niewiele...prawda? :)
Co jakiś czas będą licytacje różnych fajnych rzeczy, każdy kto chciałby mi pomóc, może się przyłączyć ;)
A wygranych na licytacjach proszę o kontakt ;) dziękuję :*
Nooo,to tyle na dzisiaj ;) buuuuzia ,tuli licko w licko ;) ;) ;) no i wiecie :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz