Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje ćwiczonka :) i mini spacerek ;)

5.12.2013


05.12.2013. cześć kochani :*
Chciałem Wam krótko opowiedzieć i pokazać co u mnie ;)
Była u mnie ciocia Kamila no i musiałem trochę poćwiczyć w samych moich majtolkach ;) bo tak trzeba,wiecie? ;)
To takie trochę ciężkie ćwiczenia, no ale jak trzeba... ;)









Ale na relaksik też był czas ;) poleżałem sobie troszkę na brzuszku ;)




A po obiadku poszliśmy na mini spacerek ;) mam ciepłą czapę,super śpiworek, więc wyruszyliśmy w trójeczkę przed siebie ;)





No to ja już kończę,buziaki przesyłam,tuli licko w licko :* no i wiecie :*

5 komentarzy:

  1. Jak zwykle dzielny i uroczy, calusiaki :-**********

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka śliczna a ty uroczy maluch:) Ciocia na Mikołaja śle moc gorących uścisków i buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://milkabsk.blogspot.com/2013/12/dawidek-spaek-may-wielki-cud.html :) :) :)

    OdpowiedzUsuń