Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moja degustacja ;) mniam,mniam ;)

20.12.2013


20.12.2013. cześć kochani :*
chciałem Wam dzisiaj pokazać cóż ja to wyczyniałem z moją ciocią Gosią, neurologopedką ;) Bo ja mam dwie ciocie Gosie,wiecie? ;)

Znowu próbowałem kromeczki ze serkiem ;) trudne to niesamowicie... ;)
to jakoś takie trzeba pogryź... ;) ale ciocia była ze mnie dumna,bo potrafiłem połknąć ;) a jak już troszkę się zakrztusiłem,to poradziłem sobie sam :) i dalej próbowałem dalej... ;) no jak na prawdziwego mężczyznę przystało ;)





A jak już poradziłem sobie z chlebkiem dostałem do ogarnięcia taki mini kubeczek z kisielkiem ;) o smaku pomarańczki ;)
To taki specjalny kubeczek, z którego uczą pić się takie wcześniaczki jak ja :*
Wypiłem prawie cały ;) choć to nie było łatwe,ale ja przecież uczę się ;)




Później był czas na biszkopcik :) to już trudniejsze było,bo wiecie...nie dość,że on taki jakiś wielgaśny, to musiałem spróbować sam złapać go do rączki i samemu dawać do buzi ;) Wiecie, ja tam nie potrafię jeszcze tak dobrze trzymać coś w rączce, ale ciocia trzymała mnie za łokieć i pomagała ;)
Ale jak Bozia da, to ja to też jakoś ogarnę ;)






No a później ciocia dała mi spróbować czekoladowego wafelka....
No i zaczęło się,bo mamusia lufa nie mogła nadążyć ;)




Wróciłem później do biszkopcika, a na buzi jeszcze czekoladka...więc było fajnie ;) :)







Sami widzicie jak było fajnie ;)

Chciałem Wam jeszcze pokazać,to co pokazało się na moich licytacjach w GWIAZDKA DLA DAWIDKA :)

Jest to piękna szopka wykonana przez moją ciocię Anetę z rodzinką ;)
Więcej szczegółów znajdziecie w moim Wydarzeniu Gwiazdka dla Dawidka ;)





No to tyle na dzisiaj ,zapraszam wszystkich do przyłączenia się do mojej akcji ;) tylko 5 zł ,wcale nie dużo ,a dla mnie aż tyle :)
Buuuuzia dla wszystkich,tuli licko w licko :* no i wiecie :*




1 komentarz: