Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Gwiazdka dla Dawidka :)

13.12.2013


13.12.2013. cześć kochani :*
i znowu mam co Wam opowiadać ;)
Na początku tym razem chciałem napisać o mojej nowej akcji ;)

GWIAZDKA DLA DAWIDKA :)

Wielu z Was pyta jak można mi pomóc,ja proszę o mały gest,o 5zł, ale kwota oczywiście jest dowolna :) można mniej, a można i więcej ;)





Co jakiś czas będę Wam pokazywał różne rzeczy, mam nadzieję, że Wam się spodobają ;) ale to wszystko niespodzianki, hihihi ;)
Chyba nie muszę Wam pisać po co dokładnie zbieram pieniążki,bo głównie na rehabilitację :) ale że rosnę, potrzebuje nowy wóz, taki rehabilitacyjny, fotelik samochodowy, też rehabilitacyjny, no przecież mamusia z tatusiem nie zostawią mnie samego w domku ;)
No chciałbym bardzo pojechać z mamusią i tatusiem do delfinków... one podobno mają taką cudowną moc :) wierze, że mi pomogą :)










A co do dzisiejszego dnia,już opowiadam ;)
dzisiaj była u mnie ciocia Marta, śpiewała mi, a ja starałem się słuchać ;) 






Później to wyobraźcie sobie,mamusia mnie ubrała cieplutko i wyruszyłem z tatusiem na męskim wypad moim wozem ;) słonko świeciło, więc fajnie było :)







No dobrze, dzisiaj tyle,bo co za dużo to niezdrowo ;)
Buzia dla wszystkich,tuli licko w licko :* no i wiecie :*



0 komentarze:

Prześlij komentarz