Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Filmik z mojego muzykowania ,no i tresowanie oczek ;)

3.12.2013


03.12.2013. cześć wszystkim :*
dzisiaj chciałem Wam pokazać ,no wiadomo mój kolejny dzionek ;)
Najpierw filmik z moich ćwiczeń,z moją ciocią Martą ;) 
Powiem Wam,że niedługo a sam zacznę grać na gitarze ;) nie no żartuję ;) nie tak szybko ;) Mam nadzieję, że trochę Wam się spodoba filmik ;)


                                    http://youtu.be/yvVgXCgBxaw






Spodobało mi się chyba robienie akuku akuku mamusi, i dzisiaj zrobiłem jej powtórkę ;)






No a jak tak sobie odpocząłem,a nawet pospałem ;) przyszła do mnie ciocia Agata,co puszcza mi bajeczki i ćwiczy ze mną oczka ;)
Tyle fajnych rzeczy mi pokazywała ;) koraliki,Panią Sowę ;) wiecie takie zabawki są dla mnie super ;) bo mogę się wiele od nich nauczyć ;)












Już kończę,kończę,bo późno ;) buuuuuzia dla wszystkich,no i wiecie ;) 

1 komentarz: