Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój debiut w telewizorku ;) i codzienne takie tam ;)

10.12.2013


10.12.2013. cześć kochani :*
ale się porobiło... ;) pewnie wiecie,że dzisiaj byłem w Faktach TVN ,ale opowiem po kolei ;)
Dzisiaj u nas były wielkie porządki,bo nie wiem czy wiecie, ale niedługo mają być cudowne święta :) Czekam na nie bardzo :) bo to będą moje pierwsze w domku z mamusią i tatusiem :)
W międzyczasie przyszła do mnie ciocia Agata i pokazywała mi bajeczki ;) baaaa nawet puściła mi film ;) zrobiliśmy sobie z tatusiem męski seans ;) bo mamusia biegała ze szmatką... ale wiecie nie zapomniała o lufie ;)




Później miałem szachownice,ale nie ogarniam jakoś szachów ;)




Kółko i krzyżyk też był, pierwszy raz widziałem, ale pewnie ciocia jeszcze pokaże nieraz ;)




No i krówka też była,trochę na początku jej się bałem, ale wiecie początki są najgorsze ;)





Później zasłużona drzemka ;)
Żebyście nie myśleli, że ja to zawsze jestem uczesany i wystrojony do zdjęć lufą mamusi ;) włalaaaa ..... zaraz po przebudzeniu ;)








Obudziłem się bo był czas jedzonka, wiecie? ;) A że muszę uczyć się jeść łyżeczką, to tatuś usadził mnie na kolankach i najpierw przebudził porządnie buziakami ;)





No a potem dostałem moją ulubioną zupkę z pomidorków :) pomidorowa się nazywa, wiecie? ;)
Tam pływał taki ryż i jak znalazł się u mnie na języczku to ja próbowałem coś tam z nim zrobić, bo ja to dopiero uczę się ;)







Po obiadku przyszła do mnie moja ciocia Marta :) Ją tez widzieliście dzisiaj w telewizorku ;) No i śpiewała mi jak siedziałem u mamusi na kolankach,a ja słuchałem :)







A na koniec była piosenka "jazda rakietą" :) :) :)
no i leciałem z mamusią, skręty w lewo i prawo :) 
no a później hamowanie... ;) Lubię tak ;)





No a wieczorkiem to jak już wiecie pokazał się reportaż o mnie w Faktach TVN :) :) :)
Co Wam mogę powiedzieć... z mamusią byliśmy sami ;) mamusia już na starcie miała mokre oczka i tuliła mnie mocno, a ja to nie doczekałem całego materiału, bo zasnąłem :) u mamusi najlepiej ;)
Ale na szczęście można sobie to odtworzyć ;)

Tutaj widać mnie na samym początku ;) i w 20tej minucie ;)
http://tvnplayer.pl/programy-online/fakty-odcinki,516/odcinek-5823,10-12-2013,S00E5823,24660.html 

A tutaj to co jest w 20tej minucie ;)

http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/wczesniak-cudem-uratowany-od-smierci-teraz-walczy-o-normalne-zycie,378627.html


Ale rozpisałem się dzisiaj ;)
ale wiecie jak trzeba to trzeba ;) buuuuzia,no i wiecie :*

3 komentarze:

  1. Obowiązkowo obejrzałam dzisiaj Fakty TVN :-) Mi również oczka się spociły...
    Pani Kasiu pi materiale nurtuje mnie pytanie. Było powiedziane, że Dawidek przekręca główkę na lewo, a na zdjęciach widać odwrotnie.
    Podziwiam Państwa i życzę wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wrócił do domu ze szpitala, odwracał główkę tylko w prawo,miał nawet główkę zniekszałcona od leżenia w prawą stronę :/
    Ale na szczęście udało się nauczyć go odwracania główki też w lewo i "odkszatałcić" główkę :) Choć prawa strona to jego ulubiona,to jak chce w lewo odwrócić to tak zrobi bez problemu ;) łobuz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dowiedziałam się o Dawidku właśnie z TVNu i bardzo poruszyła mnie Wasza historia
    życzę dużo zdrowia i wytrwałości

    OdpowiedzUsuń