Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Podziękowania dla cioć i "uwaga" ;)

27.12.2013


27.12.2013. cześć wszystkim :*
dzisiaj napisze troszkę takiego pościka "podziękowajkę" i prośbę ;)

Pewnie widzieliście jakie mam fajne fotki na moim wydarzeniu GWIAZDKA DLA DAWIDKA :) takie piękne fotusie zrobiła mi kiedyś ciocia Asia :*
dziękuję bardzo ciociu :* Depth of Field
A ta moja rączka na tej fotce, kartka świąteczna, modlitwa do Papcia też sama się nie zrobiła ;) dziękuję ciociu Kasiu Forenc :*
Modlitwa do Św.Judy,pomysły i wsparcie... dziękuje ciociu Iga Młynarczyk :*
jest wiele cioć i wujków,którzy nas wspierają i im też bardzo za to dziękuję :*
UWAGA :)
A teraz też ważne,ale troszkę delikatna sprawa ;)
Miałbym prośbę ,a właściwie chciałem poinformować, że jeśli osoby,które wylicytowały fotki,bransoletki i inne gadżety a nie odezwały się są proszone o kontakt u mnie na PRIV ;) albo do mamusi ;) nikogo nie gonię, że musi już dzisiaj wpłacić pieniążki, ale fajnie byłoby gdyby ktoś określił się czy w ogóle był i jest zainteresowany... ;) rozumiemy okres świąteczny, dlatego cierpliwie poczekamy do końca roku ;) Później zapytam w moim wydarzeniu imiennie czy ktoś jest zainteresowany, jeśli nie ,to będziemy zmuszeni wystawić fanciki jeszcze raz :)
Więc jeszcze raz bardzo prosimy o przemyślane licytacje, lepiej mniej a pewnie ;)
A tych co wpłacili pieniążki prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość, czekamy na więcej wpłat, bo wiecie wyjście na pocztę to też dla nas wyprawa ;) :*
Dziękujemy za wyrozumiałość :*

Dzisiaj pokaże Wam jedną z fotek z sesji,której chyba Wam jeszcze nie pokazywałem ;)
Buuuzia dla wszystkich :* tuli licko w licko :* no i wiecie :*





0 komentarze:

Prześlij komentarz