Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Moje pierwsze Święta Bożego Narodzenia w domku :) :) :) :*

26.12.2013


26.12.2013. cześć kochani :* tak jeszcze troszkę świątecznie ;) ho ho ho :*
nie odzywałem się, ale już jestem ;) chciałem Wam opowiedzieć ,pokazać jak to było u mnie ;)
Na początku pokaże Wam jak wyglądałem w lutym 2013 ( bo nie wiem czy pamiętacie,ale mamusia z tatusiem trzymali dla mnie choinkę .... aż wrócę do domku ze szpitalka ;) ) przy naszej choince, a jak teraz w święta, w wigilię :) W końcu pierwsze święta w domku :)





Ale opowiem Wam od samego początku ;) Jak pewnie wiecie, to przed tą kolacją jest jeszcze mnóstwo przygotowań i takie tam ;) Więc mamusia położyła mnie wygodnie po kąpieli w szlafroczku i puściła relaksacyjną muzyczkę... no tak to ja mogę się relaksować ;)
No i jak się pewnie domyślacie... atak lufą mamusi ;)








No i zbliżał się czas takiej kolacji, wiecie? ;) więc wszyscy jakoś tak wystroili się, czekaliśmy na dziadków ;)
A ja podziwiałem, oglądałem moją choinkę .... ;) Ja też troszkę się wystroiłem, bo czasami trzeba ;) a mamusia,wiecie... ;)






Jak już usiadłem przy stole mamusia wzięła mnie na kolanka i nawet próbowałem niektórych rzeczy ;) i to buzinką ;) A jak już skończyliśmy to jest taki zwyczaj, że dzieli się takimi wafelkami, to się opłatki nazywa, wiecie? ;)
Ja też miałem w buzi,ale poczułem tylko smak, nie połykałem, bo mógłby mi się przykleić gdzie nie trzeba,a wtedy mógłbym pokazywać złości, a co gorsze zakrztusić ;)




Później przyszedł czas na prezenty... nie mam zdjęcia, ale pewnie zobaczycie jak spadnie śnieg :)
Dostałem od Dzieciątka takie cudne sanki :) :) :) ale to muszę najpierw poczekać, aż aniołki będą miały wojnę na poduszki ;) ale widać są na razie grzeczne ;) 

A że były święta, i ja starałem się być świateczny ;) ho ho ho ;)
Miałem taką świąteczną piżamkę, cieplutką, milutką ;)







No a żeby nie było, że święta spędziłem cały dzień w piżamce, mamusia wyszykowała mnie na obiadek do babci :) byłem też u mojego dziadzia Edzia,co jest u aniołków ;)
Potem przyjechała do mnie moja ciocia Sabcia :) no i spędziliśmy razem fajnie czas na tuli tuli ;)







Został ostatni dzień świąt, to już tak króciutko opowiem ;) z rana odpoczywanko ;) a później wystroiłem się świątecznie do babci i dziadzia na obiadek ;)
Takie fajne te święta, mówię Wam :) Juuuupi :) :) :)


  

Obiecałem, więc piszę ;) miałem Wam napisać jaką niespodziankę przed Wigilią zrobiła nam ciocia Marta ;) Przyjechała do nas z taką ogromną skrzynią, a w niej mnóstwo listów, kartek od cioć i wujków, a co najfajniejsze dzieci z przedszkola same robiły kartki świąteczne ;) 
Prawie każdy z nich wrzucił jakiś pieniążek w kopercie,dziękujemy :* 
A jeden kolega z przedszkola to zawinął w chusteczce chyba najwięcej, bo aż 6 złotych okrągłych pieniążków, więc to chyba sporo ;) 




Jeszcze raz dziękujemy wszystkim ciociom i wujkom za życzenia świąteczne, za te, które wysłaliście na kartkach świątecznych :* ale i te wirtualne :*
Dziękujemy za wszystkie upominki :* ja to musiałem być naprawdę grzeczny ;)

Na koniec my też życzymy Wam wszystkiego co najlepsze :*





Tulimy jeszcze świątecznie :* buuuuzia,tuli tuli licko w licko :*
No i wiecie :*


10 komentarzy:

  1. Przecudne zdjecia i TY przecudny jestes Dawidku

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystrojony na święta że ho, ho. W lutym byłeś jeszcze taki maleńki a teraz kawaler:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ile zdjec ciocia napatrzec sie nie moze i taki elegancki i w suuper pizamce,Dawidek do schrupania i wysciskania :) zawsze dzielny buziaki Kochaniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamusia właśnie ma czasami ochotę schrupać ;)

      Usuń
  4. Buziaczki dla Ciebie Dawidku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzielny wojownik podziwiam wasza 3 wesolych swiat :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urosłeś slodziaku kochany 😊 mama ma co nosić teraz 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany Dawidku, no powiem Ci, że Twoje "pierwsze" Święta były cudowne, wyjątkowe i niezapomniane.... mamusia się już o to postarała :*
    Buziaki poświąteczne <3

    OdpowiedzUsuń