Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Ho ho ho ;) :*

6.12.2013


06.12.2013. Ho ho ho ;) :*
to ja poznajecie ;) jestem dzisiaj takim małym Mikołajkiem ;) mamusia mówi,że pomocnikiem Świętego Mikołaja ;) To taki dobry,starszy Pan w czerwonym ubranku z fajowską brodą ;) ja tam brody nie mam, ale ubranko podobne ;) hihihi ;)
On podobno wszystkim dobrym dzieciom przywozi prezenty swoimi saniami,a reniferki mu w tym pomagają :) 
Powiem Wam,że ja to byłem grzeczny ;) no i też dostałem prezenty :)

Wiele osób pyta kiedy zaczniemy moją akcje przedświąteczną,bo miała się już jakiś czas temu rozpocząć :) a my odkładaliśmy to na bok, bo były i są inne wydarzenia dzieci, które są bardzo ważne... dlaczego?? Bo nie dość, że liczy się CZAS to trzeba uzbierać przeogromna kwotę pieniążków :( A po to,żeby najzwyczajniej żyli... 
Obiecałem sobie,że właśnie w ten dzień zrobię wyjątek i poproszę te ciocie i tych wujków którzy mają ochotę, żeby zapoznali się z historią Oliwki,Julki,Gabrysi i Olka... :)
Olek chyba ma najmniej czasu... do końca roku :/ 

Tu poniżej macie ściągawkę :*
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=632676943440472&set=gm.185256118346571&type=1&theater

Poniżej moja sesja mikołajkowa :) ho ho ho :*












Ja Was ściskam mocno,licko w licko :* buuuuuzia :* no i wiecie :*

5 komentarzy:

  1. Mały wielki człowieczek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokladnie:-) maly wielki czlowiek:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całujemy całą rodziną Ciebie mały Mikołaju:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://milkabsk.blogspot.com/2013/12/dawidek-spaek-may-wielki-cud.html :) :)

    OdpowiedzUsuń