Dawidek Spałek

Witam, mam na imię Dawidek, urodziłem się 24 maja 2012r w Rudzie Śląskiej.
Trochę za wcześnie,bo w 22 tygodniu ciąży,ważyłem tylko 450g...
Chciałbym Wam pokazać tutaj moją walkę, mamusi i tatusia :) jak poznawałem i poznaje świat :)
To nie jest miejsce gdzie przeczytacie tylko o rehabilitacji, leczeniu, cierpieniu, ale o miłości mimo wszystko :)
Bo my w trójeczkę bardzo się kochamy :)

Szukaj na tym blogu

Popularne

Łączna liczba wyświetleń

Mój pierwszy raz u fryzjera ;)

28.12.2013


28.12.2013. cześć wszystkim :*
widzicie,widzicie? ;) byłem dzisiaj pierwszy raz u fryzjera, u takiego prawdziwego ;) no i moje włoski są krótsze ;) jutro dla mnie ważny dzień, tak podwójnie ważny ;) ale to jutro Wam opowiem :)

Zobaczcie jaki byłem dzielny :D siedziałem sobie w takim autku,pod pelerynką, tatuś mnie trzymał, a ciocia nożyczkami obcinała moje włoski :)







Starałem się być grzeczny, co by ciocia mogła ładnie zrobić mi fryzurkę ;)
Był tam nawet taki fajny telewizorek,bajeczki leciały i śpiewały ;)




Trochę było mi smutno,że nie będę miał zalotnych loczków ;) ale mamusia powiedziała,że odrosną ;)





Na koniec jeszcze małe szuuu szuuu suszarką, potem ciocia coś wsmarowała we włoski i włala ;) ;) ;) Mogłem jak prawdziwy facet zaprezentować się w autku ;)





No ale musiałem też wypróbować jak to się siedzi na koniku obok ;) powiem wam, że całkiem nieźle ;)





Na koniec, na pamiątkę dostałem dyplom, kolejny do kolekcji ;) 
Mówię Wam kolejna fajna przygoda za mną :) 




Pozdrawiam moje ciocie z Fryzjera LUCKY LOOK w Katowicach :* Wy już ich znacie,bo już kiedyś pomagali mi w wakacje,zbierając właśnie tam pieniążki dla mnie :* Buuuzia :*

No to tyle na dzisiaj ;) posyłam buuuziaki :* tuli licko w licko :* no wiecie :*



7 komentarzy:

  1. Wspaniała przygoda! Z loczkami czy bez i tak jesteś przeuroczy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki z Ciebie przystojniak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem odwagi Dawidka i miejsca w którym się strzygł pewnie tam się takie maluszki nie boja nożyczek:) . Mój synuś ma 16m-cy i taką małą czuprynkę,że chyba na 2urodzinki pujdziemy do fryzjera:(

    OdpowiedzUsuń
  4. dzielny chłopak jesteś, sesja super:) a butki masz takie same jak mój Franuś czyżby koło kauflandu kupowane??? Całuje Cię słodziaku :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany nasz:-****-

    OdpowiedzUsuń
  6. no no ,teraz to prawdziw dżentelmen :D

    OdpowiedzUsuń